Ask questions, find answers and learn more about Sonos products and services in Danish, Swedish and Norwegian.
Recently active
Sonos app geninstalleret og system genstartet flere gange. DR Lyd fjernet og tilføjet flere gange.Men stadig oplever jeg at udsendelserne er forsinkede. Frustrerende når man lytter til fx afslutningen på en Tour de France etape som faktisk er afgjort Kan se at det er noget som har stået på i årevis. Er der virkeligt ikke en løsning i sigte?
My Sonos system cannot connect to myTuner Radio. It seems the problem is with the Finnish YLE radio channels. For instance Radio Sweden can be connected as well as some commercial radio stations in Finland.The problem appeared July 2nd.
Hei Har en Samsung tv uten optisk inngang. Ray har kun optisk utgang. Hvordan kan jeg koble disse sammen?
Hvordan fjerner jeg en Play:1 fra min S2 app. Jeg har i i forvejen en Beam og connectede en Play:1 som en test og nu kan jeg ikke få den fjernet.
Hvordan fjerner jeg en Play:1 fra min S2 app. Jeg har ikke forvejen en Beam og connectede en Play:1 som en test og nu kan jeg ikke få den fjernet.
Hvorfor er den pludselig ikke mulig at bruge??
Hi,I have re-installed Sonos S1 on my Samsung tablet and now I can't connect to Tidal. See the image below. How do I solve the problem?I can login to the Tidal app itself.
Seneste opdatering på dette tidspunkt. Jeg har sendt diagnosen med nr. [redacted].Connect only sends sound out to right channel. I have sent diagnostics nr. [redacted]. My Sonos is up to date with latest update.Er der en løsning? Moderator Edit: Diagnostic numbers recorded and removed
Jag bor i lägenhet i två plan där jag vill ha bra ljud i vardagsrummet (nere) och köket (uppe). Har beställt en beam att ha i vardagsrummet och två era 100 (tänker mig en i köket och en i vardagsrummet). Går de att koppla ihop tillsammans och separera var för sig?Förstår att det blir bättre ljud med en beam och två era i samma rum, men kan det här fungera som en bra övergångslösning tills plånboken tillåter mer?Tacksam för alla svar!
Jeg har placeringer oprettet under mit system uden aktive enheder, og vil gerne fjerne disse uden at slette hele systemet- hvordan?
NRK Radio feiler når jeg velger Sonos-enheter i AirPlay på iPhone, iOS 26.2.1 (23C71)Jeg har forsøkt å reinstallere appen.Finnes det en fix?
Jeg er begyndt at opleve mit Sonos system pludselig stopper afspilning af min DR P4 København kanal. Går jeg ind i Sonos app og trykker play får jeg efter nogle sekunder følgende fejlmelding: “Kunne ikke afspille DR P4 København. Forbindelsen til DR LYD blev afbrudt.” Jeg modtager også somme tider fejlen “ Kan ikke afspille DR P3. Den er ikke kodet korrekt” det virker derimod fint i TuneIn Player. hvad går galt her? Er det DR der har problemer med appen eller er det Sonos der skal rette noget? på forhånd tak.
Jag har en arc ultra + sub 4 kopplad till tvn. Det fungerar bra utom när vi ser på melodifestivalen, då hör vi endast mic-ljud (endast sången), inte musiken i övrigt. Kopplar jag ur arc ultra och använder tv-högtalare så fungerar ljudet som vanligt. Har någon tips hur vi kan få arc ultra att fungera? Moderator Edit - Translation by Google:I have an arc ultra + sub 4 connected to the TV. It works fine except when we watch the Melodifestivalen, then we only hear mic sound (only the singing), not the rest of the music. If I disconnect the arc ultra and use the TV speakers, the sound works as usual. Do you have any tips on how we can get the arc ultra to work?
Hverken Playbar eller Connect, vises i systemet efter geninstallation. Har forsøgt at tage netkablet ud og tilkoble igen, som der skrives under support.Er der andre der har prøvet det og fundet løsningen ? Moderator Edit:Google Translate-Neither Playbar nor Connect appear in the system after reinstallation. Have tried unplugging the power cable and plugging it back in, as written under support.Has anyone else tried this and found a solution?
Hur registrerar jag mig för Tunein med S1 appen? Jag har Tunein radio pro
Hej, har köpt 2st nya Era 300 som är stereokopplade med tv samt en beam gen 2Jag får ett konstigt knäppande ljud ifrån båda Era 300 som kan komma helt random. Jag har uppdaterat alla produkter, återstartat både system och router men inget hjälper Har läst på andra forum att andra användare har samma problem och att det inte finns någon lösning från Sonos? Någon som har lösning, så här kan det ju inte fortsätta…
Jeg har to Sonos one højtalere og en Sonos beam, koblet sammen med dem for at skabe surround sound. Dette virkede fint, indtil jeg købte et nyt Samsung fjernsyn, til at erstatte mit gamle Samsung med. Nu når jeg ser TV, så sker det indimellem at lyden bliver skruet 90%ned i ca 10sekunder og så vender den tilbage til normalen igen af sig selv. Hvis jeg piller Sonos beam stikket fra, så sker det ikke. Så hvad kan jeg gøre🤔?
Jag har en Sonos five som plötsligt har lagt av, finns det hopp eller ska jag kassera?
Hej,Jeg har et problem med min Sonos app vs Yousee musik.Jeg har en play liste på 265 sange. Der ligger 265 sange når jeg går ind i yousee musik appen og afspiller derfra.Men når jeg vil åbne samme liste i sonos appen, så kan jeg ikke se alle sangene.Jeg har prøvet at godkende kontoen igen, fjerne appen og installere den igen, prøvet at oprette en ny liste på yousee musik appen og tilføje sangene endnu engang, men jeg støder desværre på samme problem.Hvad kan man gøre?
HiHave not been on here for about a year now, I managed to go back to the old 16.1 app and have just run this ever since, but thought I would check back to see if it was now safe to update, I believe there’s also a firmware update.I have been looking at all the app related topics and they all seem to have been closed. so I have opened this one. sorry if it’s going over old territory but I want to know if I can now update and keep all the old features. thanks
Jeg har Play:1, Beam og Subwoofer gen.3 (tror jeg). Ønsker å kople til en platespiller. Hva trenger jeg?
I have a PLAY:5 (Gen. 1).I use SONOS S1 app on mobile and pc.No problems on mobile, but problems on pc (Windows 11).I cann’t opdate the app and half of the functions is inactive.Anybody with the same issues?
Min S1 app fungerar inte längre utan den vill att jag skall uppdatera till S2…Jag har både och men vill bara ha vissa enheter till S2 appen och köra resten av högtalarna i S1 appen!Suck vad är det som händer?Skall man bli tvingad att uppdatera mina S2 enheter även om jag inte vill?Jag har startat om routern som man tydligen måste göra 1 gång i månaden, för att vara säker på att systemet skall fungera….Lyssnade på S1 appen igår utan problem, men nu fungerar bara S2 appen! Moderator Edit:Google Translate-My S1 app no longer works and it wants me to update to S2…I have both and but only want to have certain devices for the S2 app and run the rest of the speakers in the S1 app!Sigh what is happening?Should I be forced to update my S2 devices even if I don't want to?I have restarted the router which apparently has to be done once a month, to be sure that the system will work….Listened to the S1 app yesterday without any problems, but now only the S2 app works!
is it possible to dowload a playlist from the s1 app for windows ?
HelloJust moved my One to our sommerhouse, and after resetting it, and adding it to the system, there is suddenly no sound settings (available) in the app.On my wifes iPhone she has the EQ settings, but I do not on Android Any advice EditReinstalled the app and now the settings are back
Already have an account? Login
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.