Skip to main content

Kan kun finde dr-radiokanaler fra TuneIn (reklamer)

• August 14, 2026
  • 4 replies
  • 38 views

Hvor har de gemt de almindelige radiokanaler fra DR som ikke er leveret af Tune-in?

har ledt og søgt i appen og det er jo en forvirrende oplevelse. 

Moderator Edit - Translation by Google:

Where have they hidden the standard DR radio channels that aren't provided via TuneIn?

I’ve searched all over the app, and it really is a confusing experience.

4 replies

Airgetlam
  • August 14, 2026

There are many different suppliers of radio stations, other than TuneIn. You may want to check with the stations you’re most interested in to see which service they’re carried on, and if that service is available on Sonos, it will be shown in the ‘add a service’ screen. If they stream by themselves, you can add an individual station by following the data in setting up an internet radio station FAQ.

Translation:

Der findes mange forskellige leverandører af radiostationer udover TuneIn. Du kan tjekke med de stationer, du er mest interesseret i, hvilken tjeneste de leverer, og hvis den pågældende tjeneste er tilgængelig på Sonos, vil det blive vist på skærmen "Tilføj en tjeneste". Hvis de streamer selv, kan du tilføje en individuel station ved at følge dataene i "Opsætning af en ofte stillede spørgsmål om internetradiostationer".

Forum|alt.badge.img+5
  • Prominent Collaborator I
  • August 14, 2026

Der skulle gerne være en musiktjeneste tilgængelig, som heder noget med DR - altså Danmarks Radios egen app - den er bygget bedre op, er uden reklamer og streams starter hurtigere. Den har alle regionale streams også på P4 og P5 hvis det har interessen.

• Author
  • Contributor I
  • August 14, 2026

Der skulle gerne være en musiktjeneste tilgængelig, som heder noget med DR - altså Danmarks Radios egen app - den er bygget bedre op, er uden reklamer og streams starter hurtigere. Den har alle regionale streams også på P4 og P5 hvis det har interessen.

Præcis. Det er dem jeg ikke kan finde. Kan jeg få dig til at lægge mærke til hvordan du kommer derind? Kan du fremsøge en anden Dr-kanal end dem du plejer at bruge?

• Author
  • Contributor I
  • August 17, 2026

Jeg fandt ud af det. Her kommer en guide

Under “dine tjenester” tryk “Administrer”

Tryk på plus for at tilføje indholdstjeneste

Scroll ned til “DR LYD”