For languages other than English we offer these forums.
Recently active
Sinds de nieuwe update van Sonos ben ik mijn zelfgemaakte Sonos afspeellijsten kwijt. Heeft iemand ontdekt waar ze te vinden zijn?
Hej.Efter opdatering af Sonos App bliver alle mine yousee playlister ikke overført, så de kan afspilles via Sonos.Hvordan løses dette problem?
Varför har ni tagit bort väckningar på appen?
Jeg håber dette indlæg er tilladt.Jeg har en Facebook gruppe som hedder SmartHome for blinde og svagtseende.Med denne gruppe skal det være muligt at diskutere om Sonos og andre relevante SmartHomeenheder indenfor vores specielle verden.Lige nu er det den nye opdatering til Sonos som bliver diskuteret, da den tydeligere ikke har været særlig god.Forhandlinger af Sonos, pårørende og fagpersoner er også meget velkommende.Jeg håber i vil tag imod gruppen.Jeg glæder mig til at diskutere SmartHome med jer.Hvis i er interesseret i at melde jer ind, kan i gøre det her: https://www.facebook.com/groups/640416488241690/
Jeg nåede desværre at skifte til den nye app, inden at jeg vidste at den ikke dur med YouSee Play.Jeg bad derfor min kone om ikke at opdatere, for så var der da mulighed for at bruge YouSee Play som vi betaler for.Men så kommer der et nyt problem, min kones SONOS app forlanger at der er en højttaler der skal opdateres. Hvis hun gør som appen siger, er det ikke højttaleren det bliver opdateret men selve appen. (Jeg har ikke nogen fejl på samme højttaler). Og så er vi jo lige vidt. Jeg vil gene at i foretager jer noget i denne sag og der bliver gjort noget ved den nye app, så vi har mulighed for at lytte på musik fra YouSee. Det kan jo ikke passe, at sådan et dyrt system ikke kan bruges optimalt og slet ikke, at jeg skal til at betale for endnu en musik tjeneste, som måske heller ikke kan virke.Med venlig hilsen Bo
Well, I dont know if I should cry or laugh.They have advertised this update to be oh so fantastic, but No!There are tons of thing wrong as you already can read in this forum and I will join the choir.I mostly listen to music from my own library and here is the first issue “My sources” is located in the bottom, so I have to move it to the top, but at the same time it shows “TV” as a source, why? I dont’t want that, I dont use sonos with my TV, I want to get rid of that.With more then 10000 tracks I used the alfabetical option in the old app to move fast down the list, but that is gone, why!! Now it takes forever to move down the list.The search bar doesn’t allow me to search my libray, why??Wheres the sleep timer?My primary streaming service is Telmore Music, is doen’t work! You can search and see lists, but it won’t play. And the weird behaviour, that it doesn’t always start the music in the room I select. I have tested this a dozen times and Im sure that it’s not me but the system tha
Ik wil iets retourneren naar Sonos. Klopt het dat dit naar Polen retour moet?
Bonjour,Depuis la mise à jour, les favoris Sonos et radios écoutées récemment ne s'affichent pas. Le système fait la recherche sans fin et affiche les bulles vides.Il faut rechercher sa radio manuellement comme au premier jour dans la multitude de radios car la barre de recherche par nom ne fonctionne pas non plus !Existe-t-il une manipulation à faire pour corriger ce problème important ?Merci pour votre réponse.Ocroc Moderator Note - Translation by Google:Good morning,Since the update, Sonos favorites and recently listened to radio stations are not displayed. The system searches endlessly and displays empty bubbles.You have to search for your radio manually like on the first day in the multitude of radios because the search bar by name does not work either!Is there anything to do to correct this serious problem?Thank you for your reply.Ocroc
Vart tog timerfunktionen vägen i senaste uppdateringen?
After updating to new app the Recent list fail to play radio programs. I get “something went wrong” error when trying to access. Seems strange it links to the program it self and not the station. I would assume link to the station will solve it (NRK Radio in Norway).
Efter sidste opdatering til 16.1 kan jeg ikke tilgå alarmmenuen! Der kommer et pop-up billede:Det har altid virket ellers! Hvad kan være galt? Fejl i opdateringen?
Hej Jeg har for nyligt anskaffet mig en Sonos Arc. Jeg var ikke opmærksom på, at mit TV kun har en HDMI-Arc udgang og altså ikke eArc. Jeg kan derfor ikke få Dolby Atmos ud af min Sonos, hvilket ærgrer mig. Jeg bruger Apple TV 4K, og har søgt mig frem til, at denne burde kunne løse problemet: https://www.av-cables.dk/hdmi-extractor/nedis-hdmi-arc-til-1x-hdmi-earc-og-1x-hdmi-arc.html Mit spørgsmål går på, om denne kan det samme? Den kan nemlig afhentes, så det ville være at foretrække… https://www.proshop.dk/Skaerm-Lyd-switch/Deltaco-HDMI-splitter-1x-HDMI-in-2x-HDMI-out-6/2728928 mvh Jens
just keep losing both speakers and no google assistant voice controll Controllings system and notering happens
Hej, Simpelt spørgsmål. Hvordan skifter jeg mellem DR’s radiokanaler via stemmestyring?Altså: “Hey Sonos play …?“Musik går fint, men hvordan finder jeg det ord der trigger en radiokanal - “P1”, “DR P1”,“DRLYD P1”, “TuneIn Radio P1”, etc Jeg har et setup med Sonos Voice Control + Apple Music/ Sonos Radion som standard tjeneste. Har prøvet at sætte dr’s kanaler som favoritter i ‘my Sonos’ for at hjælpe den lidt på vej - Er i tvivl om man kan med det givne setup?Bonus spørgsmål: Hvordan spiller man udvalgte podcasts-serier via stemmestyring.MvhMads
Hej,Jag antar att Ray kommer att gå efter ett tag i standby-läge efter att streaming från appen har stoppats, eller har jag fel?Ytterligare en fråga:Egentligen vill jag använda Ray som min sovrumsradio (ingen plats för en mottagare och klassiska högtalare) så den ytterligare frågan är om enheten med Sonos app måste vara PÅ under radiostreaming?Tack så mycket!
Min arc er begyndt at stoppe afspilning af lyden i 2-3 sekunder, hvorefter lyden kommer tilbage igen. Den gør det flere gange mens tv’et kører.Kan det være noget med wifi forbindelsen? Eller er der andre herinde som har prøvet det samme?
Hei, jeg er ny her,Jeg er ny her, og jeg trenger råd angående kombinasjonen nevnt i emnelinjen.Det første er om denne kombinasjonen fungerer pålitelig? Jeg har tenkt å bruke Bem G2 utelukkende til å lytte til internettradio på soverommet.Det andre og viktigste er om det er mulig å slå av Beam med Symfonisk fjernkontroll?For det tredje, ikke så viktig, er om det er mulig å bytte radiostasjoner med Symfonisk, men dette er egentlig ikke viktig da 90% av tiden jeg lytter til den samme stasjonen.For det fjerde - takk for rådene!P.S. Jeg ønsker å bruke Beam på grunn av sin form, ingen plass til "klassiske" høyttalere. Translated from English with DeepL
is this deliberately that Sonos made the experience this incredible bad...or are the simply not able to make anything function and be reasonable bcos lack of skill? Look at trustpilot, were sonos cant delte bad reviews or complaints like they do massively on this community...its just sad! Moderation Note: We appreciate and care for any feedback be that positive or constructive and we do not censor or remove the opinions of our users, as long as they are in line with our Community Code of Conduct.
Når jeg søger med den nye søgning (anbefaling i app: “Prøv den nye søgning”) for jeg ingen resultater på YouSee Musik. Appen fremkommer med et rødt udråbstegn, og skriver at tjenesten ikke svarer.Skifter jeg til den klassiske søgning, modtager jeg de forventede søgeresultater - også fra YouSee Musik.Der må være en fejl i søgemotoren.