Skip to main content
Answered

google stemmestyring - telmore

• October 30, 2024
  • 3 replies
  • 95 views

Sonos app + Google assistant + Telmore/yousee musik. 

Kan godt forbinde Telmore samt YouSee som musik tjeneste i Sonos appen. 

Men er det ikke muligt at tilføje stemmestyrring, så man kan starte musik samt skrue op og ned?

Best answer by Mike R. H.

Hey @AndersDGP velkommen til vores community! 

Desværre er det kun få musik tjenester som er understøttet af Google Assistant, det nævner Google her: https://support.google.com/googlenest/answer/7030379?hl=da&sjid=9050182072111109283-EU

Du kan bruge stemmestyring til at skifte til næste sang, styrer volumen osv, de samme ting du kan gøre manuelt på højtaleren. Men Telmore/Yousee musik skal startes fra appen først.

View original
Did you find what you were looking for?
This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

3 replies

Mike R. H.
Forum|alt.badge.img+14
  • Sonos Staff
  • 147 replies
  • Answer
  • October 31, 2024

Hey @AndersDGP velkommen til vores community! 

Desværre er det kun få musik tjenester som er understøttet af Google Assistant, det nævner Google her: https://support.google.com/googlenest/answer/7030379?hl=da&sjid=9050182072111109283-EU

Du kan bruge stemmestyring til at skifte til næste sang, styrer volumen osv, de samme ting du kan gøre manuelt på højtaleren. Men Telmore/Yousee musik skal startes fra appen først.

• Author
  • Contributor I
  • 1 reply
  • October 31, 2024

Tak for svar. 

Når der afspilles et nr og man siger skru ned,

så genkender den ikke noget. 

Den forstår ingen med musik overhovedet. 

Mike R. H.
Forum|alt.badge.img+14
  • Sonos Staff
  • 147 replies
  • November 5, 2024

Jeg testede lige selv med et par forskellige musik tjenester, og kan få den til at styrer volumen uden problemer.

Giver du kommandoen til den højtaler hvor du vil kontrollere volumen? Hvis ikke så skal man specificere hvilket rum der er tale om.

I mit tilfælde ville det være “Hey Google skru ned for Stue” hvis jeg står i køkkenet og taler til højtaleren der.

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Cookie settings