For languages other than English we offer these forums.
Hvorfor kan jeg ikke åbne YouSee på sonos ?
"Hey Google" + "Nyheder" kan ikke afspille “Radioavisen”Dette har ikke virket på Sonos siden sidste år og virker desværre fortsat ikke. (Man kan fint høre NRK m.v.)“Radioavisen” virker på Googles egne enheder i samme netværk, både på Android Telefoner og NEST enheder.Når man laver en Packet Capture på trafikken er det tydeligt at se, at det er Sonos enheden, som lukker forbindelsen ned mod “api.dr.dk”, hvor den skal hente Nyheds Streamen. Håber Sonos ser denne besked og ønsker at samarbejde om at få forbnidelsen op igen.
Den gratis og reklamefri tjeneste SomaFM er kommet på Sonos og kan findes under tjenester. Det er musik fordelt på genrer og rummer bla en del elektronisk. Husk at støtte dem på deres hjemmeside, hvis du kan lide dem - det er deres eneste indtægt... 😃
Jeg har et ældre men velfungerende sonos system og benytter S1 appen.Her er Spotify forsvundet som musiktjeneste - nogen der kender til det problem O
Detta är för dig om du har en Sagemcom F@st 5370e router och upplever problem med att ansluta trådlöst till ditt system, högtalare som saknas eller liknande problematik.Detta är på grund av en nyligen lanserad uppdatering för routern som nätverksleverantörerna har gjort. Det finns 2 lösningar: 1. Nätverkskoppla en högtalare och använd Sonos i SonosNet. Starta om andra högtalare om de inte dyker upp som online/synliga i appen efter några minuter. 2. Du kan dela upp nätverksfrekvenser (2,4 GHz och 5 GHz) i routern inställningar.Genom att ansluta till routern (information om routerns adress kommer att finnas på baksidan av utrustningen). Klicka på “Wi-Fi”-inställningarna/sektionen Inom “Wi-Fi”, tryck på “Bandstyrning/Steering" Se till att bandstyrningen är AV. Tryck på Apply efter att du ändrat. Konfigurera/lägg till ett annat SSID/nätverksnamn manuellt till 5 GHz frekvensnätverket.Kontakta internetleverantör för ytterligare hjälp om det behövs.
Jeg har 1 sonos one i køkkenet med Google assitent stemme styring og Spotify konto tilknyttet, som virker perfekt. Jeg lige købt endnu en sonos one til garagen. Hvordan får jeg konfigurer den i garagen så den ikke stopper musikken i køkkenet?
Hvordan afspilles lokal musik fra Android på Symfonisk (der ikke har Bluetooth)?? Jeg har forsøgt upload til YouTube Music som også lykkedes midlertidigt, men det tog evigheder at skabe en playliste, da Sonos kun godtog manuel tilføjelse af hvert eneste album enkeltvis. Efter en periode forsvandt mit musik først lokalt fra Android (f... heldigt at jeg har backup!) og efterfølgende fra YouTube Music uploads. Har nærmest givet op og det virker som bevidst nudging mod streaming tjenester.
Hvordan kommer man af med de reklamer, der kommer når man tænder for Sonos? Altså fx. tænder for P1 og man så skal høre en reklame, før man kan høre radiokanalen.Vh Birte
Vi er nogle stykker, der indspiller vores egne meditationer, og det plejer ikke at være et problem at afspille dem via SONOS. Men nu skriver den pludselig ved fem nye: “Sangen er ikke kodet korrekt”. Jeg kan sagtens spille dem med “Groove musik”, der følger med Windows 10. Jeg har ikke brugt særlige tegn, eller umiddelbart gjort noget anderledes, dog er det ikke mig selv, der har indspillet lydfilen. Det er en .M4A , men det plejer heller ikke at være et problem. Nogen tips?
When i start TV there are no Sound the first 8 seconds on my arc soundbar
Hej,Jeg har en Sonos 5 gen 1 hvor der næsten ingen lyd er når man afspiller noget. Hvis jeg sætter høretelefoner til så fungerer det helt fint med at skrue op.Jeg læste et sted at det kan være nogle af modstanderne der kan være gået, men hvad kan jeg stille op med denne?Håber at der er hjælp at henteMvh. Martin
Der har været en tråd herinde (DR Lyd virker ikke), som efterhånden har stået på i mange måneder.. Jeg vil mene dette har været et problem i 6-8 måneder og det er stadig ikke fixet. Går ud fra jeg ikke er den eneste - og den anden tråd er låst af Sonos Community. Gad vide om nogen arbejder på at få fixet sagen?
Jeg kan ikke forbinde min move med nyt netværk, hvordan gør jeg dettemvh Benny
Jeg kan finde DR P1 p2 p3 osv live udsendelser - men tidligere udsendelser?? Jeg kan finde dem på min DR app - men ikke i Sonos appen....
Hej har lige fået mail om nye Sonos radio kanaler i en gruppe sovelyde men to af dem Ocean sounds og Forest sounds er ikke i gruppen. Har spurgt support som heller ikke kan finde dem. Er der nogen som ved hvor jeg kan finde dem eller om de bare ikke er kommet ind i app’en endnu?
Hej, kan man fjerne en eller to One-højttalere midlertidigt fra sit surround setup, men uden at skulle genindstille trueplay helt forfra, når de tilsluttes igen? Ellers er det jo alt for besværligt lige at “låne” en One-højttaler kortvarigt til et andet rum for at høre lidt musik kun på den. Dbh. M