Jeg har lige opdateret til den nye sonos app og hver gang jeg vil noget i app’en, så skriver den, at jeg skal logge ind som systemejer.
Når jeg logger ind, så godtager den mit login, men der står stadigvæk log ind som systemejer for at benytte app’en og derfor kan jeg ikke bruge app’en.
Jeg er på android produkter.
Andre der har haft disse udfordringer og har fundet en løsning?
This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.
Jeg har desværre stadigvæk ikke fundet en brugbar løsning. Jeg fandt ud af, at man under indstillinger -> administrer har en knap der hedder overfør systemejerskab, men selvom jeg gør det, så hjælper det ikke for mig i hvert fald.. desværre.
Samme issue her. Halvparten av mine Sonoshøytalere er ute av systemet og ikke mulig å legge til uten å være systemeier…. Som ikke fungerer. Sonos har lost it! Grr
We use 3 different kinds of cookies. You can choose which cookies you want to accept. We need basic cookies to make this site work, therefore these are the minimum you can select. You can always change your cookie preferences in your profile settings. Learn more about our cookies.