Skip to main content
Answered

Sonos Telmore

  • 4 June 2024
  • 9 replies
  • 153 views

Jeg opdaterede min Sonos app for nogle uger siden. Det har virket fint en periode efterfølgende. Pludselig var der ingen forbindelse til TELMORE Musik. Jeg formodede at jeg blot skulle opdatere min Iphone 11 Pro. Det hjalp ikke.

Jeg forsøgte at slette adgangen til Telmore i appen. Nu kan Telmore slet ikke søges frem mere (det samme gælder i øvrig Yousee).

Følgende tjekket/forsøgt:

-App slettet og hentet igen.

-Router genstartet.

-Tjekket om jeg var registreret i Danmark. Alt står rigtigt.

-Forsøgt at connecte på en anden telefon (iphone 15 Pro). Det kunne jeg ikke.

-Tjekket om jeg kunne benytte Telmores egen app. Det kunne jeg.

 

Intet hjælper. Besynderligt nok virker min hustrus adgang til TELMORE. Vi tør dog ikke bruge hendes adgang som forsøgskanin og logge ud, for hun får samme fejl hvis hun forsøger, at søge f.eks Yousee frem. Det vil formodentlig betyde, at hun ikke kan logge på igen.

 

Hvad pokker foregår der? Nogen ideer til en løsning, eller skal man blot vente på at Sonos finder en løsning?

 

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

9 replies

Userlevel 4
Badge +5

Jeg har desværre samme problem. Men kan ikke logge ind i services på den nye defekte app på nogen af de tjenester jeg har forsøgt på.

Hvis man har en Android telefon kan man godt få den gamle app tilbage med noget arbejde eller tilslutte tjenester hvis man er så heldig at have et device, som ikke har fået den nye app. 

Desværre nok endnu en af rigtige mange fejl, som Sonos har lavet ved det alt for tidlige skift til en ufærdig app.

Userlevel 4
Badge +5

Og desværre, så retter den nyeste udgave af Sonos appen ikke fejlen (version 80.02.05-release+20240603.d1da1be).

Det var dog håbløst. Nogen erfaring med, hvor længe de er om at få sådan noget fixet?

Userlevel 4
Badge +5

De mangler at få rettet op på en masse mangler, så det kan godt tage noget tid. Jeg læste i input Magasinet, at de mener det er løst, så måske en ting at prøve? Jeg oplever ikke at fejlen er væk, men jeg har ikke forsøgt at fjerne tjenesten…

https://www.inputmag.dk/yousee-musik-er-tilbage-i-sonos-appen/

Userlevel 4
Badge +5

Desværre heller ikke dukket en løsning op i version 80.02.06-release+20240605.9f0f6c1, som jeg fik i dag. Jeg har slettet YouSee Music og kan nu slet ikke finde tjenesten i appen...

Userlevel 4
Badge +5

Og heller ikke i version 80.02.07-release+20240605.39fbb8f. Tjenesten er slet ikke i listen.

Så vidt jeg kan se er jeg på 80.02.04. På besynderlig vis kan jeg pludselig godt søge TELMORE frem. Nu virker det🕺🏻

Vi er en hel familie, som heller ikke kan få Telmore Music til at virke i den nye app 😕

Så vidt jeg kan se er jeg på 80.02.04. På besynderlig vis kan jeg pludselig godt søge TELMORE frem. Nu virker det🕺🏻

Jeps, en opdatering af app’en og så virkede det igen.