Skip to main content
Answered

Afspilning stopper

  • 3 June 2024
  • 3 replies
  • 43 views

Efter seneste opdatering stoppe afspilningen umotiveret. Jeg bruger mit Sonos til afspilning af musik i et bestemt rum i dagens lyse timer. Med den gamle App startede jeg afspilningen med Sonos Alarm. Og det virkede fint. Jeg har stadig alarmen sat til, men musikken stoppe ofte efter en time eller to, og jeg har IKKE  højtaleren sat til at gå i dvale

3 replies

Userlevel 5
Badge +12

Hej @George Rock velkommen til communitiet!

 

Under alarmen du nævner, står “varighed” til “Ingen begrænsninger”? Det ville være det første sted jeg ville tjekke i tilfælde af den er blevet ændret til at stoppe efter en time eller to. 
Hvis det ikke er tilfældet vil jeg anbefale at tage en diagnostik og kontakte support. Så kan de se hvad der gør at afspilningen stopper så pludseligt.

 

Mike H

Jeg har sat varighed til 15 timer, men ofte går der kun en time eller to inden den stiopper. Jeg har indsendt diagnostik, men har ikke modtaget noget svar. Jeg har haft systemet i flere år, og det er først efter sidste opdatering at dette er begyndt.

Userlevel 5
Badge +12

Når diagnostikken er taget, laver det ikke en sag omkring problemet men laver en log i dit system.

Jeg vil anbefale at tage kontakt til supporten, på telefon eller chat, så kan de kigge diagnostikken igennem og finde ud af hvad der gør at alarmen stopper før tid.

Du kan finde kontaktoplysningerne her: https://support.sonos.com/contact

Reply