Skip to main content

Jeg har sendt flg til Sonos, afventer svar.

har andre samme problem med den nye APP?.

Øv, igen fejl. 😡

Jeg har slettet gamle app som I skriver, man skal. Installeret den nye version, men kommer ikke videre, idet det ikke er muligt at trykke ‘accepter’ i ‘vilkår for brug mv’.

Hvad kan jeg gøre for at bruge mine dyre højttalere igen?

Vær sikker på, at du ikke har nogen reklame/cookies/annoyances filter (fx Adguard) aktiv på din enhed eller netværk imens du forsøger dig. 

Jeg har også skullet sikre mig, at mit land står rigtigt på min Sonos profil på deres hjemmeside - ellers fik jeg ikke de rigtige tjenester.

Det er faktisk lykkedes mig at få min Sonos installation til at fungere rimeligt og jeg håber de lovede forbedringer omkring volume kontrol får det sidste på plads.


Hej Peder, jeg synes jeg har tilrettet det hele incl div filtre, men forsøger igen. Tak for dit svar 😃


Jeg har på et tidspunkt læst at dem der har sat deres telefon op til skærm visning med større bogstaver, de kan ikke se accepter knappen, da knappen så er udenfor skærmbilledet, tjek om det er tilfældet og hvis at det er, så kan du sætte “skærm opløsningen “ tilbage når du har accepteret.


Hej Gert_4 - tak for dit input - det virkede sgu’ 😃👍 mvh en glad Henrik 🤓


Reply