For languages other than English we offer these forums.
Recently active
Jeg kan ikke få Sonos Ray til at registrere. Jeg kan se den i mit system, men når jeg skal færdiggøre det, og den afspiller lyden. Så melder den fejl
Jeg har kun Sonos S1. Mit system er tilsluttet vis bridge, og har været det i over 10 år uden problemer.Jeg får ovenstående besked når jeg åbner app’en. På alle mine devices.Jeg kan ikke finde ud af hvilket netværk min Sonos bridge tror den er påNår jeg vælger Netværk i app’en, viser siden bare: ‘Indlæser’.Nogen gode ideer.Alle hjælpe-sider i Sonos viser noget andet end det jeg har brug for, synes jeg.MvhMorten
Vi har oplevet et stykke tid nu, at når vi afspiller sange fra Yousee musik via sonos, så stopper sangene når der mangler ca 22 sekunder, sangen genoptages efter 10 sekunder.Jeg har forsøgt at af- og re-installere yousee musik i sonos appen flere gange, men det løser ikke problemetHar andre oplevet dette problem, der er pænt irriterende.
Hejjeg er nysgerrig på om jeg er den eneste der synes den nye Sonos app skaber flere frustrationer en glæde? Det har virkelig fået mig til at tænke om Sonos er nået sin æra hos mig. jeg bøvler med den ikke finder højtalerne på mit wifi, dog kan jeg tænde musikken ved at trykke på dem.yousee musik køre som vinden blæser, så kom søgefunktionen til at virke, men nu vil den aldrig afspille musik derfra. jeg synes helt klart de skulle rulle tilbage også prøve igen senere.
I have never ever experienced an update this bad ! ! ! ! !My good, how has this update ever been released.!!?? Extremly slow! When doing everything!!!! When my tablet turns off the screen due to time not used, the app has to restart!!! Every Time!!!The user experience has never been so bad, when using the app to listen to streaming.!!!!!Now even when turning the volume up or down directly on the speakers, it has been significally slower.. Why..???? !!!! Please let me get the last app software back, it was so much better!!!!!!!!!! Is there a new management in house that has ******** friends, that whants to play software engineers?? Moderator Note: Modified in accordance with the Community Code of Conduct.
Den senaste uppdateringen av Sonos app är nog den sämsta hittills. Hittills saknar jag/ser brister i följande viktiga funktioner:alarm/väckningar volymkontroll på enskilda högtalare i grupp. navigationen mellan paneler och dialoger är omänsklig. Version av app på iPhone är 80.00.08
Jag har olika Sonos system i flera olika hus. 4 st.1.Nu sedan senaste bedrövliga appen måste jag "Installera nytt system" eller liknande varje gång jag kommer till ett nytt system.Tidigare kunde jag starta systemet direkt när jag kommit in i nya husets wifi.Kan ni fixa så det blir som förut igen, för nu kommer jag inte ens igång med alla högtalare när jag försöker starta ett nytt system?2.Jag har lagt in SR (Sveriges Radio) appen i min Sonosapp och lyssnade där tidigare på Nyheter. Då låg det ca 15 st nyheter som spelades upp efter varandra.Med nya appen fungerar inte detta längre heller.Det kommer bara 1 nyhet och sedan stannar det.Jag har kontaktat SR om detta som försöker lösa problemet, men de har svårt att fixa det.Kan ni fixa det så det blir som förut igen?SLÄPP ALDRIG EN SÅ DÅLIG APP NÅGON MER GÅNG, DÅ FÅR JAG BYTA UT SONOS TILL NÅGOT ANNAT.GAMLA APPEN SKULLE LEGAT KVAR TILLS NY FUNGERDE TILL 100%!! MVH LENNART
I can’t believe this app update made it out in UAT testing. Basic and key features like alarm and the ability to edit the queue being removed is the most idiotic thing I have ever seen. The redesign looks fine but isn’t really user friendly. Changing the systems and attempting to play music is confusing at first and I had issues with songs playing on the correct system. I should be able to listen to my music freely and the fact I can’t queue up a song is ridiculous. If you’re going to force us to use the app and not have the ability to connect the products through airplay anymore then at least make it user friendly and keep basic functions.
Jeg opdaterede min Sonos app for nogle uger siden. Det har virket fint en periode efterfølgende. Pludselig var der ingen forbindelse til TELMORE Musik. Jeg formodede at jeg blot skulle opdatere min Iphone 11 Pro. Det hjalp ikke.Jeg forsøgte at slette adgangen til Telmore i appen. Nu kan Telmore slet ikke søges frem mere (det samme gælder i øvrig Yousee).Følgende tjekket/forsøgt:-App slettet og hentet igen.-Router genstartet.-Tjekket om jeg var registreret i Danmark. Alt står rigtigt.-Forsøgt at connecte på en anden telefon (iphone 15 Pro). Det kunne jeg ikke.-Tjekket om jeg kunne benytte Telmores egen app. Det kunne jeg. Intet hjælper. Besynderligt nok virker min hustrus adgang til TELMORE. Vi tør dog ikke bruge hendes adgang som forsøgskanin og logge ud, for hun får samme fejl hvis hun forsøger, at søge f.eks Yousee frem. Det vil formodentlig betyde, at hun ikke kan logge på igen. Hvad pokker foregår der? Nogen ideer til en løsning, eller skal man blot vente på at Sonos finder en løsn
Søgning i Yousee Music virker ikke i den nye SONOS app. Når feks et kunsternavn skrives i søgefeltet kommer beskeden: “Tjek Servicestatus”. Her står Yousee Music i status “Operational”. Og det hjælper IKKE at fjerne Yousee Music fra SONOS app’en for så at tilføje den igen.
Efter den nya uppdateringen så har mina system splittrats upp och kan inte spela som tidigare, har ett system för källaren mellan våning, uterum och grillen efter uppdateringen så har dom plitats upp och kan inte spela ute rum med mellan våningen , sen om jag spelar via spotify så spelar musiken men kan inte styra den via so os appen eller höj volym , sen kan jag inte välja olika system via spotify utan bara ett åt gången , frustrerande .
Kod 1002 vid uppdatering av sonos five.Hur gör jag Moderator edit:Google Translate- Code 1002 when updating sonos five.How do I
Where is wake up? Where is volume scale? Where is timer? This must be the worst update in history. How can I go back to earlier version?
Når jeg skal tilslutte Era300 til Sonos arc under konfigurer surroundhøjtalr. Jeg starter processen og kommer dertil hvor jeg via en lyd skal tilslutte først den ene osv. når jeg trykker på bib lyden på era 300 sker der ingenting. Den kommer med en fejl. Hvad gør jeg forkert. Håber nogle Jan hjjælpe mig.
Hvordan Connecter jeg sonos Play 1 med mit Samsung tv
Efter seneste opdatering stoppe afspilningen umotiveret. Jeg bruger mit Sonos til afspilning af musik i et bestemt rum i dagens lyse timer. Med den gamle App startede jeg afspilningen med Sonos Alarm. Og det virkede fint. Jeg har stadig alarmen sat til, men musikken stoppe ofte efter en time eller to, og jeg har IKKE højtaleren sat til at gå i dvale
After the upgrade to the new app, the 2 Sonos ones could not connect as surround speakers to my arc. Instead I tried to create them as stereo pair and that worked, but now I can’t delete the pair…error message is it did not work to remove stereo pair. check network connection and make sure they are on. they are network connected and on…
Kan inte contect mina sonos
Har et problem med Max Streaming.når jeg skal afspille Dolby Atmos hvilken udgang skal jeg bruge på mit philips 55pus8887 til Sonos Arc. Det skal siges at når jeg streamer Netflix så får jeg vist Dolby atmos og Dolby vision, men Max viser kun Dolby vision, hvad gør jeg galt.