Ask questions, find answers and learn more about Sonos products and services in Danish, Swedish and Norwegian.
Recently active
Jag har nyligen köpt en Era 300 samt två stycken Era 100 och har problem med inregistreringen. Era 300 fick jag in direkt samt en av Era 100. Av någon anledning får jag inte in min sista Era 100 trots måånga försök. Fick byta in den där den var köpt men tyvärr så beter sig den andra nya Era 100 likadant. Den vill inte heller koppla upp sig mot mitt nät. Hela registreringen går bra fram till det läget där man förväntar sig att högtalaren ska hitta nätet då den istället bara slocknar. Precis som den andra jag fick byta ut. Jag blir galen på detta då jag hade räknat med att nyttja båda Era 100 som stereopar vilket nu inte går.Det jag hittills testat via felsökningar på webben leder ingenstans.Testade t.o.m att fabriksåterställa den Era 100 som jag fick in från början och den “trillar” in fint igen efter den fabriksåterställts igen men… vid test direkt efter att prova med den jag inte fått in så så är det stopp.Jag tänker att vid test med fabriksåterställning av en redan inregistrerad Era
Kan du meddela mig följande... Jag har två SONOS-system, ett i Portugal och ett i Sverige... Båda har olika konton (det i Sverige, har min frus konto, och i Portugal, har mitt konto) varför kan jag bara komma åt mitt system i Portugal med min frus konto och inte mitt? När jag tidigare hade tillgång till båda, bytte konton...Tack.
Hej! Jag har precis köpt en Arc ultra och sub4 och installation och inkopplingen flöt på bra. Men… jag lyckas inte aktivera Google röstassistent på den? I sonos finns endast alexia och sonos voice assistent som val, jag har Google home och assistent och när jag ska koppla det till sonos så kommer det först upp sonos har länkats sen kommer det ett ”ett fel uppstod vänligen försök igen” Jag har provat skapa nytt sonos konto (ny mail) även nu Google konto, startat om allt, istallerat om allt utan framgång. Någon som vart med om detta och sitter på lösningen?
I have Sonos One. I Can’t complete my setting. It will show error 1000 What should I do? (I’m Danish by the way?
Jag har en Sonos Arc tillsammans med 2st Sonos One gen2, när jag vill höja ljudet på mina One högtalare så höjs ljudet på min Arc, ska det vara så?
Hei! noen som har noen erfaringer med kvaliteten på sonos one? jeg skulle sette opp en på guttungen sitt rom, da den var klar i appen og etter litt testing av lyden var jeg så uheldig at den trillet ut av sofaen. dette førte til en bitte lite hakk i siden, men også at bass elementet begynte å skurre? Er jeg helt ute å kjøre her eller er det utrolig dårlig kvalitet på en enkelt høyttaler til over 2000kr?(kontaktet kundeservice, de svarte med, skjenner dette er ubekvemt for deg, du kan på 15% på en trade up)
Jeg har 2 sonos one SL. Kan jeg købe yderligere en sonos one SL og parer den med de 2 andre enheder?mvhAllan Schlundt
Sonos app + Google assistant + Telmore/yousee musik. Kan godt forbinde Telmore samt YouSee som musik tjeneste i Sonos appen. Men er det ikke muligt at tilføje stemmestyrring, så man kan starte musik samt skrue op og ned?
Jag har efter 7år börjat få problem med systemen jag har 5st plus vinylspelare med högtalare och sub.Helt plötsligt efter den senaste uppdateringen lever systemen sitt egna liv. hastigheten ligger på 143-160 Mbit.Sonos supporten hänvisar till “dålig” uppkoppling. Jag känner att efter 7år med samma uppkoppling att det skulle bli “dålig” så att systemen lever sitt egna liv. är det någon i communityn som har samma problem ? iså fall har ni lyckats lösa det,jag vore tacksam för någon respons.
Hej med Jer.Jeg har 2 stk. SONOS ONE og afvikler det via den nyeste SONOS APP.Der vil jeg gerne afvikle musik fra spotify dog ikke med det samme musik.Så jeg sætter først den ene sonos one til at spille via spotify og det afvikles upåklageligt.Når jeg så sætter sonos one nr. 2 højtaler igang med at steame noget andet musik fra spotify, stoppet lyden ca. efter 10 sekunder på begge højtalere. Er det spotify der har lukket ned, så vi ikke kan bruge det 2 steder på én gang..?Jeg ved det tidligere har virker - dog ikke mere.Venligst del hvilke andre løsninger i bruger, eller det er en fejl 45 fra min side af :-) Moderator edit:Google Translate-Hello with you.I have 2 pcs. SONOS ONE and manage it via the latest SONOS APP.There I would like to process music from spotify, but not with the same music.So I first set the one sonos one to play via spotify and it runs flawlessly.When I then start sonos one no. 2 speakers to stream some other music from spotify, the sound stopped approx. after 10 se
Sonos radio is constant actief. Het gebruikt mijn systeem. Ik kan bv niet het geluid van de tv via mijn Era speakers afspelen. Hoe kan ik dit proces stoppen?
Ik krijg mijn Sonos Ace hoofdtelefoon niet gekoppeld met mijn Apple Watch Ultra 2. Hij herkent de Ace niet met blue tooth
Ik zie tot mijn verbazing dat ik het volume bij muziek van de surround speakers niet meer kan aanpassen. Houd het nou nooit meer op. Ik hoop toch dat dit zo snel mogelijk terug komt, en wie vraagt hierom om dit weg te halen, ongelooflijk!
Jeg lytter til podcast fra DR Lyd på mit Sonos anlæg, men jeg kan ikke høre de podcasts som ikke har RSS. Kan man tilføje sit login fra DR lyd til sin tjenestekonto i stedet for at være anonym? Moderator Edit: Google Translate- I listen to a podcast from DR Lyd on my Sonos system, but I cannot hear the podcasts that do not have RSS. Can you add your login from DR sound to your service account instead of being anonymous?
Hvornår begynder sonos at lave en app, der virker, det er sgu virkelig gået ned af bakke med sonos, appen virker dårligt, eller slet ikke. den mister forbindelsen til adskillige højttalere, glemmer det ene eller det andet, hvordan sletter man et enkelt nummer i en kø - virker heller ikke mere.brug tid på at få appen til at virke ordentlig, det er trods alt kun musik der skal spilles, det er ikke en ny månelanding eller lign. Blot noget de sidste mange års fjernbetjeninger har kunnet. Er i alle i Sonos blevet latterlige dumme, få det til at virke Mod edit: Ændret i overensstemmelse med Communitiets adfærdskodeks.
Jeg er efterhånden ved at være godt træt af at min sonos app ikke længere får kontakt til Sonos systemet og at den umotiveret bare lukker ned. Er der nogen besked om hvad man kan gøre, eller hvornår det kommer til at virke?
Når jeg prøve at tilgå Spotify elle Sonos playlister, så får jeg ovenstående meddelelse
Jeg har sendt flg til Sonos, afventer svar.har andre samme problem med den nye APP?.Øv, igen fejl. 😡Jeg har slettet gamle app som I skriver, man skal. Installeret den nye version, men kommer ikke videre, idet det ikke er muligt at trykke ‘accepter’ i ‘vilkår for brug mv’.Hvad kan jeg gøre for at bruge mine dyre højttalere igen?
Anslutningsproblem systemägare logga in och logga ut fatta inte vad det är för fel Moderator Note - Translation by Google:Connection problems system owner log in and log out don't understand what is wrong
Mine playlister vises ikke i den nye app til iphone eller ipad.De skulle komme frem under musikkilder, men er der ikke!?De kan ses på app’en på mac.Hvad er galt?
I have NOT been able to use my Sonos for several months. My You/See playliste cannot be played anylonger. Today I managed to hear one song from my playlist - but this could not be closed and I could again not play any songs from my YouSee list.I am very very tired of Sonos - and I have Updated and connected again and again as it falls out. What can I do
Hej! jag omstartade (återställ) min router, där efter funkar inte min Spnos one. Den funkar med fast uppkoppling men inte med Wi-Fi. Appen hittar inte min produkt. Jag har försökt leta hjälp men hittar inte vad det kan vara.
Sonos appen kan ikke indlæse hverken radiostationer eller senest afspillet, og jeg kan ikke søge på hverken radiostationer, podcast osv. Der er fint forbindelse til min Sonos one højtaler men appen virker ikke. Hvad skal jeg gøre? Efter den seneste Sonos app opdatering er appen blevet utrolig ustabil og skal bruge laaang tid før den indlæser indhold eller man skal genstarte appen. I dag hjælper intet desværre. Og jeg får denne besked:
Fikk en Symfonisk bordlampe, 2. gen i helgen, og testet ut denne på hytten. Her funket det knirkefritt, og koblet på wifiruter, lyset blinket grønt, og livet var herlig! Nå på søndag når jeg kom hjem skulle jeg koble på lampen (i leiligheten jeg leier). Jeg har prøvd dag inn og dag ut, jeg har prøvd i alle rom og nå til slutt nærmest ruter. Har også prøvd å koble til med ethernet-kabel. Jeg prøver først å legge til produkt i eksisterende anlegg, men det står at jeg ikke har noe anlegg på nettet jeg har her i leiligheten. Har også prøvd utallige ganger å restarte lampen helt (holde inn to øverste knapper til det blinker grønt etter å ha trekt ut ledning). Når den blinker grønt (kun ved å restarte den at jeg får den til å blinke grønt, ellers lyser den hvitt konstant) så får jeg koblet på, den spiller av lyd-PIN og jeg oppgir passord for wifi.Da får jeg opp feilmeldingen om at produktet er lagt til men kanskje ikke synes i appen. “Trekk ut ledning og koble på strøm igjen”. Nettet her er
Hej Jeg har lige opdateret til den nye sonos app og hver gang jeg vil noget i app’en, så skriver den, at jeg skal logge ind som systemejer. Når jeg logger ind, så godtager den mit login, men der står stadigvæk log ind som systemejer for at benytte app’en og derfor kan jeg ikke bruge app’en. Jeg er på android produkter.Andre der har haft disse udfordringer og har fundet en løsning?På forhånd takHilsen Kent
Already have an account? Login
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.