Ask questions, find answers and learn more about Sonos products and services in Danish, Swedish and Norwegian.
Recently active
Nogen i DK som har fået lossless-muligheden i deres Spotify app? (Ved godt at kvaliteten ikke findes i Sonos endnu)Bare nysgerrig😅
Hej! Jag använder Sonos Arc med Google Assistant på svenska. Jag har märkt följande problem:När jag säger t.ex. ”tänd ljuset” fungerar det utan problem. Men om jag direkt efter frågar ”vad är klockan?” så upprepar Arc bara sitt tidigare svar (”tänder ljuset”) istället för att svara med aktuell tid. Jag har redan testat att ta bort och lägga till Google Assistant via Sonos-appen, men problemet kvarstår. Är det fler som upplever samma sak? Finns det planerad fix för detta?
Hej,Jeg har taget min Sonos One højtaler med til Barcelona, hvor jeg prøver at opsætte den. Den siger følgende: “Log ind som ejer af dette system for at administrere disse indstillinger”. Derfor genstartede jeg den til fabriksindstillinger, for at starte den helt for ny. Det virker helt indtil sidste step, hvor den så siger, at min Sonos One er blevet tilføjet, men vises måske ikke i mit system. Og hvis det er tilfældet, så skal jeg tage netledningen ud og sætte den i igen for at færdiggøre konfigurationen fra systemindstillinger. Dette har jeg også prøvet, men der sker stadig ikke noget..Er der nogen som har oplevet noget lignende og kan hjælpe?Mange tak på forhåndMvhKatrine
HejJeg har i et stykke tid oplevet, at jeg hver dag på ny skal logge ind på yousee musik i Sonos. Hvordan får jeg yousee musik til at forblive logget ind? Er der ændrede i aftalen med yousee ?vh Søren
I et stykke tid har jeg måtte godkende yousee kontoen hver gang jeg ville afspille musik fra den i Sonos1.Nu kan jeg slet ikke få den til at godkende. Jeg når til sidste step i godkendelsen af Yousee Musik, og der sker ikke mere når jeg trykker på godkend.Det er på iPhone App, Sonos1, jeg har slettet og installeret app.
Jeg har set ældre udgaver af dette topic, men ingen løsninger.Jeg har indtil for et par måneder siden hørt DR radio via tunein, det har sådan set været OK,. der var en enkelt reklame når det startede. Men så ændrede det sig til at der kommer reklamer med jævne mellemrum - hvilket er til at blive vanvittig af. Så nu har jeg fjernet sonos radio og tunein fra tjenester har kun dr og spotify tilbage. Det fungerer bortset fra at når dr har spillet en lille time hopper den en halv time tilbage. Man kan så stoppe og starte den, og så kommer den i sync igen.Når man afspiller DR radio app på android via Bluetooth - så fungerer det fint. Så min mistanke er mest at det er kuk i sonos.En anden lille ting er at når man bruger alarm med dr P1, starter den en gang imellem op med chime lyden i stedet.Jeg har Sonos 1 og der er 4 enheder gruppet sammen.
Volymkontrollen för externa suben i AMP är borta, vad sysslar ni med???
Forleden offentliggjorde Sonos en ny opdatering (både til app og fysiske enheder), hvorefter det langt om længe igen skulle blive muligt af ‘a-z scrolle’ i eget musikbibliotek…. uha, jeg har savnet den feature.Sonos skriver, at det udrulles over noget tid til alle … nogen her, der har fået opdateringen og igen kan a-z-scrolle? Bare utålmodig 😀
I got two speciel limitied edition of the Play One from 2015’sh.The main difference is that the grille is white, and the surface was a bit rubber-like.They are still doin a fantastic job playing, however the looks is terrible.The rubbery surface is as sticky as glue, and when dust is combined, the surface is completely destroyed by looks.Hase anyone seen the before, or having any advance of what to do?
Jeg har et par problemer. På min Sony Experia1 III kan jeg via Sonos s2 app’en afspille musik fra Yousee. Men jeg kan fra Yousee app’en ikke se Sonos enhederne. Jeg har Beam og Port koblet til via kabel og 2 stk. Sonos One SL via WiFi.På min Samsung S7 tablet kan jeg ikke finde et Sonos systemet. Jeg kan så søge og finder de to Sonos SL One. Tabletten kan ikke registrere det udsendte lydsignal, selvom Sonos har adgang til Tablettens mikrofon.
With Sonos running almost seamlessly I can’t figure out why there’s not an option for adding 5 or even 7 speakers wirelessly for having a TRUE experience with Dolby and Atmos etc etc. I would love to se that you could add a soundbar as CENTER, and then,2 play 5 as front speakers, 2 era 100 as back speakers. Or what ever people prefer as front and back. the soundbars does an okay job, but not nearly as much if it was a standalone center. the cool thing is that they could FIX this with a software update. or am I missing something - and is there an option without adding an amp and inactive speakers.
I have had issues with my system for a long time. Response from my phone has been crap at best. Sometimes it worked but was extremely slow often it did not work at all. I have a modern WiFi that gives me a connection that works for 2.4 GHz as well as for 5 Ghz. Sonos speakers use 2.4 and my phone use 5. Making a new net using only 2.4 and connecting my phone to it solved everything. I now have two nets. One for my computers and stuff that needs faster internet and another for the phones and Sonos. It is for sure a work around but it works. Sonos should solve the issue since most modern routers works as mine. I hope I can help someone else with this post. Since I have been struggling whit this issue for years before this struck me as it might be the issue.
Är det någon som använder sonos voice control för att starta Sveriges radio P1, P2, P3 … berätta för mig om det fungerar tack
Wifi er Ok. Trueplay finner ikke playbase og sonos one fra min iPhone 16e
Have a two year old Arc. Every two weeks it cuts in and out. I un plug to reboot. Works for another two weeks. Any suggestions?
I have just gotten a Sonos, and I am trying to add the content services now. I added Spotify successfully but DR lyd is failing repeatedly. I have entered my location in Denmark so it should be possible, but every time i try to connect to it gives me message saying “something failed, try again” without much explanation as to why.I have tried reinstalling both the Sonos ans DR lyd app, changing my DR lyd password, but nothing has worked so far. Any ideas?
When i want to use my Sonos Connect 1. Gen (with analog vinyl turntable / record player) with my Sonos1 1. Gen I try to use my Sonos1 app.It is updated, but when I opens, an emediat overlay slides Down, saying “Use Sonos S2-app” (i also have a Sonos Arc and a Sonos mini Sub which are 2. Gen).It also proposes “more option” about my system Send Support diagnostics Reset app Downgrade products to S1 Sonos customer support.Or “learn more” which just redirect me to Sonos HomePage. I would like to know how I get 2 use my S1 app with my S1 products.My i use iOS products. hope to learn more.
Verhuisd Sonos opnieuw geïnstalleerd Beam, Port en meerdere luidsprekers van Sonos, ook de MOVE via de app maar verschijnt maar niet in het overzicht en kan deze dus ook niet gebruiken. Staat niet in bluetooth stand! Iemand hetzelfde probleem gehad?
Jeg kan ikke få Sonos Ray til at registrere. Jeg kan se den i mit system, men når jeg skal færdiggøre det, ved at trykke “ret det”, så melder den fejl 1.106 eller 1.000. (Sorry, der står Beam i overskriften, men det drejer sig om en Ray)Jeg bruger både 1. og 2. G App i huset. Ray er i første omgang registreret i 1.G appen og kan ikke fjernes. Er det mon årsagen til problemet? Og hvordan får jeg den fjernet fra den gamle app?
Sedan att ha inhandlat ny router då den gamla sagt upp sig, har jag haft problem hemma med att högtalare eller hela grupper försvinner ur appen, att de måste återinstalleras etc, you name it.Nya routern som köptes in var givetvis med på sonos https://support.sonos.com/en/article/incompatible-network-hardware listad som en router med problem (Asus RT-AX82U).Trots att det finns en fix för denna serie, funkade det inte.Tills jag hittade denna lösning:https://www.reddit.com/r/sonos/comments/1e6mxj4/heres_a_possible_fix_for_everyone_having_problems/Detta är bara lite av en informationspost som kanske kan lösa problemet för er, oavsett vilken router ni har.Mina högtalare är från 2017 och framåt (Playbase, 3x play5, 2x sub, 4x play1, Beam).Det verkar helt enkelt som att, i och med sonos uppdateringar, att högtalarna vill in på 5ghz bandet.Lösningen ovan tvingar högtalarna till 2.4gz såvitt jag förstått det.Hoppas detta hjälper någon :)
Er der nogle danskere som kender kæder der køber Sonos tilbage? Jeg vil af med det hele, Beam + sub Mini …… Har ganske egentligt fået nok af Sonos dårlige APP og manglende stabilitet. Moderator edit:Removed profanity as per our community guidelines.
Har SONOS installerat på ett gym.Har en spellista på 1300 låtar, och har väckning då gymmet öppnar osv.Men ändå kan SONOS lite närsomhelst sluta spela. Och man måste klicka PLAY igen.Kan någon förklara varför det händer och vad man kan göra åt det?
Når jeg tilslutter min pladespiller til ERA 100, så kommer der slet ingen lyd ud. Ledninger og adapter er som de skal være. I Sonos appen ligner det at den spiller pladen, men der kommer ingen lyd ud i højtaleren.Hvad gør jeg?Der er indbygget forstærker i pladespilleren…Vh Signe
Hvordan bliver jeg system ejer
Vi har fået nye Sonos højtalere, Era 100 og Era 300. Vi har problemer med, at de “hopper” af systemet om natten. det vil sige, at når vi om morgen vi tænde for højtalerne om morgen, så er der ingenting i appen.hvad gør vi ?
Already have an account? Login
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.