Answered

Går inte lägga till Google Assistants röststyrningstjänst

  • 19 September 2019
  • 6 replies
  • 2622 views

Badge
Hej,
Jag försöker lägga till GA´s röststyrningstjänst men varje gång jag försöker så slutar det med att det inte gick lägga till tjänsten på grund av att ett problem uppstod. Har försökt hela dagen idag.
Har installerat Google assistantappen och kollat så att jag har senaste versionen på sonos och GA.
Vad kan vara fel?

Mvh
HH
icon

Best answer by HopsHunt3r 19 September 2019, 19:30

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

6 replies

Badge
Löste det när jag använde Google Home istället för assistant.
Badge
Hej, har exakt samma problem, det går bara in i en loop och ibland står det att problem uppstod....


/R
Hopshunt3r hur gjorde du för få det att funka med Google Home (istället för Assistant)? Har exakt samma problem. Har lagt till SONOS tjänsten i Google Home och ser mina högtalare i Google Home appen, men när jag kör proceduren för att lägga till Goolgle rösttjänst i SONOS så slutar det med att den inte hittar några högtalare eller säger att något gick fel.
/P
Samma fundering här som Podde. Hyfsat less efter att försökt hela dagen.
Samma problem här. Loopar bara installationen

Hur får jag röststyrningen att funka, får konstant ett felmeddelande att ett fel