Skip to main content

Vi har nu i et stykke tid oplevet, at man ikke kan søge i YouSee musik, og pga noget kan min hustru browse og afspille sine favoritter mens jeg kan slet ikke noget. Dette foregår kun i Sonos app, dvs. den almindelige YouSee musik app virker for os begge. Vi har tjekket status for YouSee musik tjeneste og den var grøn, så alt bør fungere. Vi har ligget af og på siden samt geninstalleret Sonos appen og hverken af disse har afhjulpet problemet. Der har nu været sådan i et par uger. Er det en, der har oplevet det samme?

Mvh Petr

Moderator edit:
Google Translate-

For a while now we have experienced that you cannot search in YouSee music, and for some reason my wife can browse and play her favorites while I can't do anything at all. This only takes place in the Sonos app, i.e. the regular YouSee music app works for both of us. We have checked the status of the YouSee music service and it was green, so everything should work. We have been on and off the site and reinstalled the Sonos app and neither of these have fixed the problem. It has been like this for a few weeks now. Has anyone experienced the same?

Mr. Petr

Hej alle,

Jeg har netop forsøgt at søge på YouSee musik på Sonos appen på IOS og det ser ud til at virke igen 👍🙂

Håber problemet endelig er løst nu. 

Hej Claus

Hvilket produkt var det du opdaterede. I dag stoppede Sonos radio DR P¤ også med at virke !!

Dbh. Ole

Efter jeg opdaterede Sonos app’en for en måneds tid siden fungerede YouSee ikke - som flere har beskrevet. Men een foreslog, at YouSee afinstalleres på alle enheder, hvorefter YouSee installeres på ens PC. Herefter installeres YouSee app’en automatisk på øvrige enheder, og alt virker igen - i hvertfald hos mig og den pågældende.

Det er blot trættende, at Sonos konsekvent giver YouSee skylden for de problemer, der måtte opstå, når Sonos opgraderer til nye  versioner. Vil foreslå en mere gennemgribende test, så havde de problemer jeg oplevede med versionen mht lokalisering af mit system, også være fundet.

Jeg har stadig problemer med yousee tjenesten. Den virker ikke, og nu kan jeg heller ikke afinstallere og geninstallere den. Nogen tips til løsninger?

Geninstaller tjenesten på Sonos devicen, så kører det igen.

Den er lidt svært at geninstallere, når man ikke kan få lov til at afinstallere...Den crasher når jeg forsøger at fjerne yousee tjeneste i sonos appen

Hvis du går ind i indstillinger for tjeneste kan du fjerne tjensten og etablere den igen.

Kan ikke lade sig gøre. Får følgende fejlmeddelelse:

“Konti ikke fjernet

Noget gik galt, mens vi prøvede at fjerne dine konti. Prøv igen”

Har igen geninstalleret og YouSee virker stadig ikke til stor frustration!!