Answered

stations de radio grises dans mes sonos

  • 22 April 2024
  • 1 reply
  • 6 views

Je n'Arrivée Plus à faire fonctionner certaines stations de radio qui apparaissent en grise et ne fonctionnent pas

 

Moderator Note: - Translation using Google Translate

 

I can no longer operate certain radio stations which appear gray and do not work
icon

Best answer by Corry P 23 April 2024, 09:55

View original

1 reply

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Latortue 

Welcome to the Sonos Community!

It’s possible that those stations have been removed from whichever service you found them on. If this is the case, searching for them again may help, or you many need to add a new radio station aggregator to your Sonos system, such as myTuner or Radioplayer (neither of which require log-in).

If, however, you are referring to Radio France stations in particular, you’ll need to add the Radio France music service to play them again.

Add a music service to Sonos

Be sure to remove any outdated links in your My Sonos section of the Sonos app and replace them with new links.

I hope this helps.

 

Google Translate:

Bienvenue dans la communauté Sonos !
Il est possible que ces stations aient été supprimées du service sur lequel vous les avez trouvées. Si tel est le cas, les rechercher à nouveau peut s'avérer utile, ou vous devrez peut-être ajouter un nouvel agrégateur de stations de radio à votre système Sonos, tel que myTuner ou Radioplayer (dont aucun ne nécessite de connexion).

Toutefois, si vous faites spécifiquement référence aux stations de Radio France, vous devrez ajouter le service musical de Radio France pour les réécouter.

Ajouter un service de musique à Sonos

Assurez-vous de supprimer tous les liens obsolètes dans votre section Mon Sonos de l'application Sonos et de les remplacer par de nouveaux liens.

J'espère que ça aide.

Reply