Question

spotify anslutning.

  • 15 July 2020
  • 3 replies
  • 2385 views

Så irriterande

Sonos “förlorar anslutning till Spotify”

vad kan man göra?


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

3 replies

Userlevel 6
Badge +16

Hi @Liedholm, 

Tack för att du når ut och välkomnar till samhället. Tack för att du tog upp detta och vi förstår var du kommer ifrån. När det gäller din oro för att tappa anslutningar till Spotify kommer jag att ställa några frågor.  När började det hända att Spotify fortsätter att tappa? Får du ett felmeddelande när du slutar spela eller när du upplever ljudavfall? Händer det bara på Spotify eller också på andra musiktjänster? Har du provat en annan controller för Sonos-appen, om problemet kvarstår? Jag ber dig att skicka in en diagnostisk rapport för oss för att ytterligare undersöka vad som kan orsaka det här problemet. Du kan svara på tråden med bekräftelsesnumret för att hjälpa dig med det här problemet.  Låt oss veta hur du går vidare med ovanstående råd.  Vi är här för att svara på ytterligare frågor du har.

Hej Simon - tack för att du svarade. Kan du ringa mig?

 

Userlevel 6
Badge +16

Hi @Liedholm, tack för uppdateringen. För återuppringning kan jag hänvisa dig till den här länken för att kontakta vårt telefonstödsteam eller andra sätt att kontakta Sonos support.

 

Låt oss veta hur du går vidare med ovanstående råd.

Vi är här för att svara på ytterligare frågor du har.