Soucis avec des dossier musique sur mon téléphone android

  • 24 February 2023
  • 1 reply
  • 37 views

Bonsoir,

 

J’ai des albums dans mon dossier musique, mais quand je vais dans l’application sonos il ne reconnait pas les dossier mais les musiques individuellement. Comment faire pour que l’application reconnaisse bien les albums


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Not really enough information to give you a hard answer. Do these recordings match the requirements in the supported audio formats FAQ? Have you set up the library properly per the Add your music FAQ?

Where is your music stored? Are you using S1 or S2? What OS is running on the device where your Sonos music is stored? Have you tried to call Sonos Support directly to discuss it?

It will take me a moment to transfer all the links in my reply to French links, rather than US links, please bear with me.
 

Google translate:

Pas vraiment assez d'informations pour vous donner une réponse ferme. Ces enregistrements correspondent-ils aux exigences de la FAQ sur les formats audio compatibles ? Avez-vous correctement configuré la bibliothèque conformément à la FAQ Ajouter votre musique ?

Où est stockée votre musique ? Utilisez-vous S1 ou S2 ? Quel système d'exploitation s'exécute sur l'appareil sur lequel votre musique Sonos est stockée ? Avez-vous essayé d'appeler directement l'assistance Sonos pour en discuter ?