Skip to main content

sonos roam sl podcast

  • 27 November 2023
  • 2 replies
  • 19 views

Bonjour

impossible d écouter un podcast sur sonos Roma s’il

Pouvez vous me dire comment faire à partir de l,application Sonos 

merci d avance

 

Google Translate:

Good morning

impossible to listen to a podcast on sonos Roma if it

Can you tell me how to do it from the Sonos application?

thanks in advance

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Userlevel 7
Badge +16

Hi @savoie, welcome to the Sonos Community!

It looks like part of your question was cut off, however if you’re looking to play Podcasts to the Sonos app, you’ll want to add a relevant podcast service. Here is a list of available music services on Sonos.

I hope this helps!

 

Google Translate:

Salut @savoie, bienvenue dans la communauté Sonos !

Il semble qu'une partie de votre question ait été coupée, mais si vous souhaitez lire des podcasts sur l'application Sonos, vous souhaiterez ajouter un service de podcast pertinent. Voici une liste des services de musique disponibles sur Sonos.

J'espère que ça aide!

I’m sorry, the translate function doesn’t seem to make sense of your post, specifically with regards to where this podcast exists? And what device are you using as a controller? Generally speaking, I can connect my iPhone to a Sonos Roam using either Bluetooth or AirPlay 2, and then play the content on my iPhone, and have it come from the Roam. I can, if desired, then group any other rooms in my Sonos system with the Roam, and play the content there. 
 

Je suis désolé, la fonction de traduction ne semble pas donner de sens à votre message, en particulier en ce qui concerne l'emplacement de ce podcast ? Et quel appareil utilisez-vous comme contrôleur ? D'une manière générale, je peux connecter mon iPhone à un Sonos Roam en utilisant Bluetooth ou AirPlay 2, puis lire le contenu sur mon iPhone, et le faire venir du Roam. Je peux, si je le souhaite, puis regrouper toutes les autres pièces de mon système Sonos avec le Roam et y lire le contenu.