Bonjour est il possible de rétrograder mes enceintes sonos play3 de S2 vers S1? Merci
Moderator Note - Translation by Google:
Hello, is it possible to downgrade my sonos play3 speakers from S2 to S1? THANKS
Bonjour est il possible de rétrograder mes enceintes sonos play3 de S2 vers S1? Merci
Moderator Note - Translation by Google:
Hello, is it possible to downgrade my sonos play3 speakers from S2 to S1? THANKS
Hello
Short answer is yes! You can visit our support page Downgrade a Sonos product from S2 to S1 for detailed instructions.
I hope this helps and if you have any further questions, feel free to reply here.
Translation by Google -
Bonjour
La réponse courte est oui ! Vous pouvez consulter notre page d'assistance Rétrograder un produit Sonos de S2 à S1 pour obtenir des instructions détaillées.
J'espère que cela vous aidera et si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à répondre ici.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.