Hej Alle - Der er opstået 2 problemer med min Sonos - begge har fungeret upåklageligt før:
Problem 1:
Afspilning fra Deezer på alle devices (både android og apple). Når man i app forsøger at starte afspiling stå den bare og tænker. Dernæst fejler den og siger den ikke kan afspille.
Har defor forsøgt at fjerne Deezer servicen fra mit sonos system, men der fejler den også, med "Accounts not removed. Something went wrong when removing your accounts. Please try again.
Hvis jeg går til min Sonos app på min windows PC, så er der ingen Deezer service. Hvis jeg forsøger at tilføje den fejler den - Efter jeg har autorieseret siger den bare "Error Unable to add Deezer account"
Har prøvet at nulstille Sonos app på devices og forbinde igen - men problemet fortsætter
Nogen der har nogen ide til hvordan jeg får min Deezer konto til at fungere på Sonos igen?
Problem 2:
Afspilning fra mine egne biblioteker på NAS.
Når jeg afspiller via App på moboil, så kan den godt vise hvad der afspilles, hvor langt nummeret er kommet etc. og jeg kan ændre volumen, samt tilføje / fjerne afspilningsenheder.
Men hvis jeg prøver at skippe, pause, gå tilbage etc. så sker der intet - eller den kommer efter noget tid med beskeden: Couldn't (den handling man har forsøgt). Please try again.
Hvis jeg trykker på pause, så skifter den nogle gange ikonet, men så kan der gå op til 30 sekunder, hvorefter ovennævnte besked komemr og den så går tilbage til play ikonet.
Andre gange kan det ske, at hvis jeg holder app åben i et minuts tid og bare venter, så kan jeg godt få lov til at pause eller skippe. Men hvis jeg så skipper og næste nummer starter, så er vi tilbage til samme problem igen hvor den er "non responsive".
Jeg har ikke de samme problemer på Sonos app på windows - der spiller det bare. Og det samme gælder de fysiske knapper på enhederne - de kan spille, skippe, pause etc.
Nogen der har oplevet noget lignende og kan forklare hvorfor jeg kan styre enhedernes volumen, men ikke hvad de afspiller når jeg gør det fra mobiltelefonen?
Alle enheder er på via WiFi
Beam med 2 stk One SL som surround + Sub Gen3 + et par Roam
Moderator Edit: Translated by Google Translate -
Hi Everyone - I've had 2 problems with my Sonos - both have worked flawlessly before:
Problem 1:
Playback from Deezer on all devices (both Android and Apple). When you try to start playback in the app, it just stands there and thinks. Then it fails and says it can't play.
I've therefore tried to remove the Deezer service from my Sonos system, but it also fails, with "Accounts not removed. Something went wrong when removing your accounts. Please try again.
If I go to my Sonos app on my Windows PC, there is no Deezer service. If I try to add it, it fails - After I've authorized it, it just says "Error Unable to add Deezer account"
I've tried resetting the Sonos app on the devices and reconnecting - but the problem persists
Does anyone have any ideas on how I can get my Deezer account to work on Sonos again?
Problem 2:
Playing from my own libraries on the NAS.
When I play via the App on moboil, it can show what is playing, how far the track has progressed, etc. and I can change the volume, as well as add / remove playback devices.
But if I try to skip, pause, go back, etc., nothing happens - or it comes after some time with the message: Couldn't (the action you tried). Please try again.
If I press pause, it sometimes changes the icon, but then it can take up to 30 seconds, after which the above message comes and it then goes back to the play icon.
Other times it can happen that if I keep the app open for a minute and just wait, I can pause or skip. But if I then skip and the next track starts, we are back to the same problem again where it is "non responsive".
I don't have the same problems on the Sonos app on windows - it just plays. And the same goes for the physical buttons on the devices - they can play, skip, pause etc.
Anyone who has experienced something similar and can explain why I can control the volume of the devices, but not what they are playing when I do it from my mobile phone?
All devices are on via WiFi
Beam with 2 One SL as surround + Sub Gen3 + a pair of Roam