Skip to main content
Question

kan na update geen speakers vinden

  • 10 May 2024
  • 3 replies
  • 122 views

Vanmorgen de nieuwste update gedaan maar nu kan ik in de app geen speakers toevoegen.

router al opnieuw opgestart, boost van de stroom gehad,

stekkers 1 min eruit en weer erin. App opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt. Wie heeft de gouden tip? 

 

Moderator edit:
Google Translate-

 

I did the latest update this morning, but now I cannot add speakers in the app.

already restarted the router, had a power boost,

plugs out for 1 minute and then back in. App reinstalled. Nothing helps. who has the golden tip?

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

3 replies

Hallo, zojuist ook aan het klooien geweest. 

OPLOSSING bij mij was de geüpdate app volledig verwijderen en de nieuwe app uit de playstore installeren. 

Werkte bij mij meteen. 

 

Bij mij hetzelfde probleem. Ook na verwijderen app en opnieuw koppelen komt het probleem weer terug na verloop van tijd. Meerdere keren opnieuw gekoppeld zonder gewenst resultaat. Bug in laatste update?

Ik heb na meerdere keren de app verwijderd te hebben en de speakers tijdelijk bekabeld uiteindelijk verbinding gekregen. Nu hangt alles wel onder de playbar maar het werkt tot zover. Ik wacht op volgende week op de nieuwe update en dan probeer ik het opnieuw