sonos connect

  • 7 December 2022
  • 1 reply
  • 10 views

Le son de mon sonos connect saute comme et grésille.

 

Mod edit:

Google Translate:

The sound from my sonos connect pops like and crackles.


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Stéphane DM 

Welcome to the Sonos Community!

There’s 3 likely sources of this problem - the Connect, the cable, or the amplifier. Have you tried swapping the cable? Or, try another wiring another source device like a CD player in place of the Connect - does it sound OK? If it does, I recommend you get in touch with our technical support team, who have tools at their disposal that will allow them to give you advice specific to your Sonos system and what it reports.

I hope this helps.

 

Google Translate:

Bienvenue dans la communauté Sonos !

Il y a 3 sources probables de ce problème - le Connect, le câble ou l'amplificateur. As-tu essayé d'échanger le câble ? Ou, essayez un autre câblage d'un autre appareil source comme un lecteur de CD à la place du Connect - est-ce que ça sonne bien ? Si tel est le cas, je vous recommande de contacter notre équipe de support technique, qui dispose d'outils qui lui permettront de vous donner des conseils spécifiques à votre système Sonos et à ce qu'il rapporte.

J'espère que ça aide.