Answered

A las 11 pm se acaba la fiesta

  • 2 June 2023
  • 1 reply
  • 16 views

Hola a todos, les expongo mi caso para saber si a alguien le ha pasado, me reporta uno de mis clientes que 2 zonas donde tiene sonos AMP, todos los días a las 11 pm se baja el volumen y ya no lo pueden subir, como si se activara una función de restricción de volumen. ¿A alguien le ha pasado?

 

Translate using Google Translate added by Moderator:

Hello everyone, I present my case to find out if this has happened to someone, one of my clients reports that 2 areas where they have sonos AMP, every day at 11 pm the volume is lowered and they can no longer turn it up, like if a volume restriction feature is activated. Has this happened to anyone?

icon

Best answer by Sotiris C. 5 June 2023, 13:16

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 6
Badge +14

Hello @JC Sandoval, welcome to Sonos Community!

Have a look at the following article for Setting a volume limit on Sonos products. Although it is not possible to set a volume limit automatically and on a specific time, check the setting to make sure it’s not active.

Since this issue occurs daily, please inform your client to Submit Diagnostics within 10 minutes of the volume lowering, note the number and contact Sonos Support for live troubleshooting.

I hope this helps.

 

Translate using Google Translate:

Hola @JC Sandoval, ¡bienvenido a la comunidad de Sonos!

Eche un vistazo al siguiente artículo para establecer un límite de volumen en los productos de Sonos. Aunque no es posible establecer un límite de volumen de forma automática y en un momento específico, verifique la configuración para asegurarse.

Dado que este problema ocurre todos los días, informe a su cliente para que envíe un diagnóstico dentro de los 10 minutos posteriores a la reducción del volumen, anote el número y comuníquese con el Soporte de Sonos para solucionar el problema en vivo.

Espero que esto ayude.