Skip to main content
Answered

Reklamespot ved opstart

• September 9, 2021
  • 4 replies
  • 461 views

Når jeg starter Sonos (typisk på DR-kanal) indledes med et reklamespot.

Hvordan kan jeg afstille den funktionalitet?

Best answer by ClausN

Tilføj “DR Radio” under “Tilføj en tjeneste”, dér har jeg aldrig oplevet reklamer.

View original
Did you find what you were looking for?
This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

4 replies

Forum|alt.badge.img+5
  • Prominent Collaborator I
  • 75 replies
  • September 9, 2021

Ja, den har jeg desværre også oplevet - jeg har godt nok set nogen skrive, at Sonos ikke har reklamer, men deres indhold har! Både på Sonos Radio kanaler og senest også på fx DR's kanaler (ligeledes fra Sonos Radio)! Det er hæsligt! Og vi kan ikke engang betale os fra at blive fri...

Jeg betragter det som dråben, så nu skal jeg kigge på nyt anlæg.

Sonos’ opførsel overfor deres kunder er under al kritik! De skulle skamme sig :frowning2:

• 374 replies
  • Answer
  • September 12, 2021

Tilføj “DR Radio” under “Tilføj en tjeneste”, dér har jeg aldrig oplevet reklamer.

Forum|alt.badge.img+5
  • Prominent Collaborator I
  • 75 replies
  • September 20, 2021
ClausN wrote:

Ja, det er da et bud - den kan stå desværre ikke vise hvilket musik nummer der aktuelt spilles... Pest eller kolera.

Men tak for svaret😀

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Cookie settings