Skip to main content

Sur mon écran le diagramme est actif et indique que la musique est bien diffusée mais aucun son ne sort !! 
savez vous s’il y a un réglage à faire pour avoir le son. Tout fonctionnait normalement et puis plus rien ne sort des enceintes.

merci de votre aide 

Moderator Edit - Translation by Google:

On my screen the diagram is active and indicates that the music is playing but no sound comes out!!
Do you know if there is an adjustment to make to get the sound? Everything was working normally and then nothing came out of the speakers.

thank you for your help

Hello ​@Jeanmix, welcome to the Sonos Community!

I am sorry to hear about your experience with your speakers showing in the Sonos App that are playing audio but no sound is coming out.

First I’d like to ask, can you make sure that the speakers are not muted? If they are, their LED light should be solid green.

If you are able to reproduce this issue, then please Submit Diagnostics within 10 minutes of doing so and contact our Support Team for some live troubleshooting.

They have tools at their disposal to provide you with information and advice, specific to your system and what it reports.

I hope this helps.

Moderator Note: Google Translate -

Bonjour ​@Jeanmix, bienvenue dans la communauté Sonos !

Je suis désolé d'apprendre votre expérience avec vos haut-parleurs affichés dans l'application Sonos qui diffusent de l'audio mais aucun son ne sort.

Tout d'abord, je voudrais vous demander : pouvez-vous vous assurer que les haut-parleurs ne sont pas coupés ? Si tel est le cas, leur voyant LED doit être vert fixe.

Si vous parvenez à reproduire ce problème, veuillez soumettre les diagnostics dans les 10 minutes qui suivent et contacter notre équipe d'assistance pour un dépannage en direct.

Ils disposent d’outils pour vous fournir des informations et des conseils spécifiques à votre système et à ce qu’il rapporte.

J'espère que cela aide.

Reply