Skip to main content
Question

Hjäääälp önskas av pensionär att koppla ihop mitt system.

• November 6, 2025
  • 2 replies
  • 13 views

Hej jag tillhör den äldre generationen och är 63 år och inte så bekväm med det tekniska. Frågan är om det skulle finnas en vänlig själ som skulle vilja hjälpa mig fysiskt att få rätt på mitt sonos system som består av 2. St era 100 och 2 st. Play 1 en sub mini och en beam. Givetvis mot en rimlig ersättning. Jag befinner mig i Malmö. MVH Stefan Larsson 

2 replies

Airgetlam
  • 44732 replies
  • November 6, 2025

Translation:

Hi, I belong to the older generation and am 63 years old and not very comfortable with technology. The question is whether there would be a kind soul who would like to help me physically get my sonos system right, which consists of 2. St era 100 and 2 pcs. Play 1 a sub mini and a beam. Of course, for a reasonable fee. I am located in Malmö. MVH Stefan Larsson

Corry P
Forum|alt.badge.img+19
  • Sonos Staff
  • 9135 replies
  • November 7, 2025

Hi ​@Stefan 62 

Welcome to the Sonos Community!

Please be aware of our Community Guidelines, specifically:

• Be careful. Most people are happy to help out on The Sonos Community but remember that their advice is theirs only and that you are responsible for deciding whether or not to follow it. If the advice given by a user sounds wrong or risky to you, do not try it. In particular, if any user asks you for personal information, such as an account number, address, password or credit card number, do not provide it (or at the very least, only do so in private messages)

I would instead recommend that you look for official, local installers using our locator tool: https://www.sonos.com/storelocator (use the Services option above the map to find Installers).

I hope this helps.

Google Translate-

Välkommen till Sonos-communityn!

Var uppmärksam på våra communityriktlinjer, särskilt:

Var försiktig. De flesta hjälper gärna till på Sonos-communityn, men kom ihåg att deras råd är deras egna och att du är ansvarig för att avgöra om du ska följa dem eller inte. Om rådet som en användare ger låter felaktigt eller riskablt för dig, försök inte. I synnerhet, om någon användare ber dig om personlig information, såsom kontonummer, adress, lösenord eller kreditkortsnummer, lämna inte ut det (eller åtminstone bara i privata meddelanden).
Jag rekommenderar istället att du letar efter officiella, lokala installatörer med hjälp av vårt sökverktyg: https://www.sonos.com/storelocator (använd alternativet Tjänster ovanför kartan för att hitta installatörer).

Jag hoppas att detta hjälper.