Translation:
Good morning,
I would like to buy and connect a sonos five speaker on a wall where I have an electrical connection with 1.5mm wires.
What is the power consumed of this speaker? Then plug it in the wire in 1.5mm? Overheating?
Thank you for your feedback.
Response:
There’s a difference between power, measured in Amps drawn by the Sonos Five (the PLAY:5 gen 2 is no longer made by Sonos, the Five is its spiritual successor) and the 3.5 mm line level input. I’m not sure which you’re referring to. According to the Sonos Five sales page (here), they have no listing for the power draw, but it has a standard wall plug. My own Sonos PLAY:5 gen 2s say that they draw 2.3 Amps of power, so a normal electrical power would be fine.
A line level power requirement could be looked up on the internet, an English reference page I have is here. You’ll need to click on the underline in the English response, I won’t do the translation of English to French of either the link itself, or the page it references, but you should be able to easily look up the power required for a line level input.
Note, variable inputs such as headphone outputs are troublesome, requiring lots of adjustment at either end, and once set up, shouldn’t be touched, I don’t recommend them, too many opportunities for difficulties in both setup and use, but some people have been successful.
Translation:
Il y a une différence entre la puissance, mesurée en Amps tirés par le Sonos Five (le PLAY:5 gen 2 n'est plus fabriqué par Sonos, le Five est son successeur spirituel) et l'entrée de niveau de ligne de 3,5 mm. Je ne suis pas sûr de ce à quoi vous faites référence. Selon la page de vente du Sonos Five (ici), ils n'ont pas de liste pour la consommation d'énergie, mais il a une prise murale standard. Mon propre Sonos PLAY:5 gen 2s dit qu'ils tirent 2,3 ampères de puissance, donc une alimentation électrique normale serait bien.
Une exigence d'alimentation au niveau de la ligne pourrait être consultée sur Internet, une page de référence en anglais que j'ai est ici. Vous devrez cliquer sur le soulignement dans la réponse en anglais, je ne ferai pas la traduction de l'anglais vers le français du lien lui-même, ni de la page qu'il fait référence, mais vous devriez être en mesure de rechercher facilement la puissance requise pour une entrée au niveau de la ligne.
Notez que les entrées variables telles que les sorties casque sont gênantes, nécessitant beaucoup d'ajustement à chaque extrémité, et une fois configurées, ne doivent pas être touchées, je ne les recommande pas, trop de possibilités de difficultés à la fois dans la configuration et l'utilisation, mais certaines personnes ont réussi.