Skip to main content
Question

Sonos Voice Control har for høj volumen.

• March 10, 2026
  • 2 replies
  • 11 views

Når jeg giver en kommando til Sonos Voice Control bliver svaret fra SVC sagt med alt for høj lydstyrke. Hvordan kan jeg regulere lydstyrken?

2 replies

Airgetlam
  • March 10, 2026

Translation from Danish:

When I give a command to Sonos Voice Control, the response from SVC is spoken at a volume that is far too loud. How can I adjust the volume?

Jamie A
Forum|alt.badge.img+17
  • Sonos Staff
  • March 16, 2026

Hi ​@Hannik, welcome to the Sonos Community!

Currently, there is no way to control the response volume of any Voice Assistant added to Sonos, as it is tied to the volume of the Sonos speaker.

This has been requested before, so I’ll mark this thread as another request for this feature and send it to the relevant teams for their consideration. If you have any other feature requests you’d like to share, please let us know.

I hope this helps!

Moderator Note - Translation by Google:

Hej @Hannik, velkommen til Sonos-fællesskabet!

Der er i øjeblikket ingen måde at kontrollere responsvolumen for en Voice Assistant, der tilføjes til Sonos, da den er knyttet til lydstyrken på Sonos-højttaleren.

Dette er blevet anmodet om før, så jeg markerer denne tråd som endnu en anmodning om denne funktion og sender den til de relevante teams til overvejelse. Hvis du har andre funktionsanmodninger, du gerne vil dele, så giv os besked.

Jeg håber, dette hjælper!