Skip to main content
Answered

yousee playlister overføres ikke

  • 13 May 2024
  • 3 replies
  • 258 views

Hej.

Efter opdatering af Sonos App bliver alle mine yousee playlister ikke overført, så de kan afspilles via Sonos.

Hvordan løses dette problem?

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

3 replies

Hej,
Nogle gange kan en simpel genstart af dine Sonos-enheder hjælpe med at løse forbindelsesproblemer eller problemer med at synkronisere playlister. Sørg for, at Sonos-appen har tilladelse til at få adgang til dine playlister på YouSee-tjenesten. Dette kan normalt justeres i appens indstillinger eller i dine enhedsindstillinger. Sørg for, at både din Sonos-app og dine Sonos-enheder kører den nyeste softwareversion. 

Alle enheder er genstartet, har skiftet netværk (fået fiber), har afinstalleret og geninstalleret yousee- og sonos-app’en med mere. Intet har hjulpet, jeg mangler fortsat spillelister.

Jeg har - uden for sonos miljøet direkte i yousee app’en - kopieret en af de manglende spillelister over i en ny spilleliste. Efterfølgende kunne den også ses i Sonos-miljøet, men kun i en delmængde. Spillelisten indeholder ca. 300 sange, men kun ca. 25 kan ses. Hvor er resten?

Det er ikke YouSee’s problem, da de beskrev fejl først er opstået ved den seneste opdatering af Sonos app’en.

Hvad gør jeg?

Userlevel 5
Badge +12

Hej @Anderzen!

Yousee mangler at foretage nogle justeringer til deres tjeneste, før at den er fuldt funktionel med Sonos appen, som tyder på at have påvirket playlister og søgemuligheden.

Jeg ved det er noget de arbejder på, men da det ikke er en tjeneste Sonos står for, kan jeg ikke give en tidsramme for hvornår den bliver fuldt funktionel i Sonos appen igen.

Det ville Yousee være de bedste til at kunne informere om, så jeg vil anbefale at tage kontakt til dem om det.

Men jeg håber det er snart 🤞

En løsning i mellemtiden kan være at bruge Airplay hvis man har en iOS enhed, til at afspille direkte fra Yousees egen app eller caste til en chromecast med sin Android enhed.