Answered

Yousee Music: Søgefunktionen virker ikke i den nye SONOS app.



Show first post

37 replies

Har samme problem med YouSee 

Det er som sædvanligt, at Sonos fraskriver sig enhvert ansvar. YouSee fungerede med den gamle app, mon ikke Sonos skulle sørger for at teste før de lancerede nye apps

Gør i det mindste det at fortælle YouSee og andre, at I ændre jeres app FØR Sonos lancerer en opdatering

Overvejer virkelig andre muligheder end Sonos

Øv hvor er det irriterende at man skal lave alverdens krumspring for at kunne få det til at fungere

 

Lige som en service meddelse til alle så virker app’en SonoPhone/Sonopad (til iOS/iPad) stadig. Den koster lidt penge og udseende er måske ikke det vildeste, men jeg kan søge i Yousee musik. Havde endda fat i udvikleren på app’en og han svarede hurtigt på support og var flink.

 

Så +1 til SonoPhone

Helt klart bedste løsning på problemet! 

Igår den 29.5. skriver YouSee således - Sonos, I har bolden!

 


 

Userlevel 1

SonoPhone har virket fornuftigt men nu virker den heller ikke. Både playlister og søgefunktioner er ude af funktion. 
 

Sonos appen har nu også samme problem med playlisterne. 
 

nogen der har fundet en løsning?

Virker fint her

Userlevel 1

@allansone tak! Har lige fjernet og tilføjet YouSee igen i sonos appen. Så fungerer sonosphone igen. 🙂🙏

Userlevel 2

Jeg har opdateret alt, men musiksøgningen i Yousee virker fortsat ikke med Sonos på min Android. Har andre fået styr på Yousee’s musiksøgning med deres Sonos?

Jeg har opdateret alt, men musiksøgningen i Yousee virker fortsat ikke med Sonos på min Android. Har andre fået styr på Yousee’s musiksøgning med deres Sonos?

Nicolai - Jeg fjernede Yousee som tjeneste og lagde den på igen. Så ser det ud til, at jeg kan søge igen - Men playlister er stadig dårligt. I det hele taget virker App’en meget langsommere end den gamle og virker kun på min iPhone og ikke så godt på min lidt ældre iPad.

Oplever andre det samme?

Userlevel 1

Yes søgefunktioner virker igen på iPhone. Dog stadig en meget langsom app så bliver lidt på sonosphone endnu 🙂

Hej,

Som nogen skriver er app jo nærmest blevet ubrugelig, den er utrolig langsom, var fx næsten 10 min om at få min Roam på, afspilning af musik fra radiostatioern OG YouSee fungere slet ikke, man skal logge ind og ud som systemadministrator og det fungere stadig ikke. Musiknumrene hopper frem og tilbage og aldrig igang. Hvornår sørger Sonos for at få det til fungere, eller kan vi få den gamle app tilbage :(

Og ikke bare Sonos standardsvar: Prøv igen senere….

Enig - Og når musikken så endelig spiller, så kan det tage op til 1 minut at få slukket igen.

Det er virkelig en ommer!

Reply