Hej
Jeg har i et stykke tid oplevet, at jeg hver dag på ny skal logge ind på yousee musik i Sonos. Hvordan får jeg yousee musik til at forblive logget ind? Er der ændrede i aftalen med yousee ?
vh Søren
Hej
Jeg har i et stykke tid oplevet, at jeg hver dag på ny skal logge ind på yousee musik i Sonos. Hvordan får jeg yousee musik til at forblive logget ind? Er der ændrede i aftalen med yousee ?
vh Søren
Log ind nemt på YouSee Musik og få adgang til al din yndlingsmusik.
Jeg har samme problem, så følger lige med her
Vh
Morten
Samme problem her. Der er åbenbart ingen løsning endnu.
er det et Sonos eller YouSee problem?
Hey
Nej intet er ændret i aftalen med Yousee. Du og de andre her i tråden er dog ikke de eneste der har kontaktet os omkring det problem.
Jeg ved ikke hvornår der kommer en løsning, men jeg ved vores udviklere og Yousee arbejder på det i øjeblikket.
Samme problem her. Følger med.
Jeg har også stadig dette problem, og jeg kan se at der for en måned siden blev oplyst at man arbejdede på en løsning.
den er så stadig ikke fundet
Vil I anbefale at vi skrotter systemet og finder andre løsninger eller hvor står sagen aktuelt?
Det har stået på længe. Siden den famøse opdatering. Sonos har siden da sagt, at de "arbejdede" på sagen. Håbløst.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.