Skip to main content
Answered

Log ind som systemejer

  • 25 May 2024
  • 6 replies
  • 548 views

Hej

 

Jeg har lige opdateret til den nye sonos app og hver gang jeg vil noget i app’en, så skriver den, at jeg skal logge ind som systemejer.

 

Når jeg logger ind, så godtager den mit login, men der står stadigvæk log ind som systemejer for at benytte app’en og derfor kan jeg ikke bruge app’en. 

 

Jeg er på android produkter.

Andre der har haft disse udfordringer og har fundet en løsning?

På forhånd tak

Hilsen Kent

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

6 replies

Har samme problem. Nogen løsninger?

Jeg har desværre stadigvæk ikke fundet en brugbar løsning. Jeg fandt ud af, at man under indstillinger -> administrer har en knap der hedder overfør systemejerskab, men selvom jeg gør det, så hjælper det ikke for mig i hvert fald.. desværre.

Det kan dog være, at det virker for dig.

 

Userlevel 5
Badge +12

Hej @Morten b og @KentRimmerHolm87!

Jeg oplevede selv noget ligende og fik en guide fra en kollaga med en mulig løsning:

  1. Afinstaller Sonos-appen.
  2. Besøg sonos.com i din mobilenheds primære browser og log ud af alle indloggede konti.
  3. Genstart din mobile enhed.
  4. Geninstaller Sonos-appen og prøv opsætnings- og opdateringsprocessen igen.

Det skulle gerne give jer begge adgang til det fulde system igen.

Tak Mike, det vil jeg prøve.

 

Tak for svar. Virker desværre stadig ikke. Ret frustrerende ikke at kunne tilgå alarmen i vores ferie. 

Samme issue her. Halvparten av mine Sonoshøytalere er ute av systemet og ikke mulig å legge til uten å være systemeier…. Som ikke fungerer. Sonos har lost it! Grr