Skip to main content
Answered

Kan ikke indlæse indhold

  • 25 June 2024
  • 6 replies
  • 200 views

Sonos appen kan ikke indlæse hverken radiostationer eller senest afspillet, og jeg kan ikke søge på hverken radiostationer, podcast osv. Der er fint forbindelse til min Sonos one højtaler men appen virker ikke. Hvad skal jeg gøre? Efter den seneste Sonos app opdatering er appen blevet utrolig ustabil og skal bruge laaang tid før den indlæser indhold eller man skal genstarte appen. I dag hjælper intet desværre. Og jeg får denne besked:

 

6 replies

Userlevel 3
Badge +5

Det her Sonos app problem, det kommer til at tage lang tid, før end det er løst.

Jeg vil anbefale at du betaler de få kr. som denne ikke Sonos app koster.

Appen findes også i en iPad version og der er sikkert også Androide versioner.

Installer den og kom så tilbage til Sonos appen om et par måneder og se om problemerne er løst.

https://apps.apple.com/dk/app/sonophone-for-sonos/id815251931?l=da

 

Userlevel 3
Badge +2

Slet Yousee musik på SONOS appen og installer den igen, det fikser en del udfordringer ;) 

Nu har jeg så ikke yousee musik, så det hjælper ikke, og problemet er at jeg slet ikke kunne indlæse hverken radiostationer, TIDAL eller noget som helst. Men pludselig virker Sonos appen så igen her i eftermiddag. 

Userlevel 5
Badge +12

Nu har jeg så ikke yousee musik, så det hjælper ikke, og problemet er at jeg slet ikke kunne indlæse hverken radiostationer, TIDAL eller noget som helst. Men pludselig virker Sonos appen så igen her i eftermiddag. 

Hej @Mahh11 velkommen til communitiet!

Dejligt at hører problemet har løst sig selv. Normalt vil man få den meddelse i appen, hvis der er problemer med internet forbindelsen. 
Hvis du oplever det igen, så ville jeg foreslå at du indsender en diagnostik, samt kontaker vores support. Så kan de via diagnostikken se hvilke fejl appen samt højtalerne har som giver den fejl.

Men, håber det kun var et udfald i netværket og at alt spiller. 

God weekend!

Fick exakt samma problem idag, igår fungerade allt så som det ska.

Men idag, inget fungerar……….

Har bara varit problem sen Sonos lanserade sin nya app, det börjar bli riktigt pinsamt, ska man sälja hela systemet och gå över till något annat märke?

 

Sonos appen kan ikke indlæse hverken radiostationer eller senest afspillet, og jeg kan ikke søge på hverken radiostationer, podcast osv. Der er fint forbindelse til min Sonos one højtaler men appen virker ikke. Hvad skal jeg gøre? Efter den seneste Sonos app opdatering er appen blevet utrolig ustabil og skal bruge laaang tid før den indlæser indhold eller man skal genstarte appen. I dag hjælper intet desværre. Og jeg får denne besked:

 

To troubleshoot the Sonos app issue, try these steps:

1. Reboot your Sonos speaker: Unplug it for 10 seconds, then plug it back in.
2. Clear app cache and reinstall: Remove the Sonos app from your device and reinstall it from the app store.

If the issue persists, contact Sonos support for further assistance.

Reply