Ask questions, find answers and learn more about Sonos products and services in Danish, Swedish and Norwegian.
Recently active
HejJeg har forsøgt at skifte til Google Assistent et par gange, da den er på dansk. Jeg oplever dog problemer med at aktivere stemmestyringen, og går derfor altid tilbage til Alexa, som næsten reagerer hver gang. Jeg har forsøgt både at sige “Ok Google” eller “Hey Google”, men jeg synes generelt at den reagerer dårligere. Når den først er aktiveret, registrerer den fint hvad jeg siger, men ikke til selve aktiveringen. Nogen der har oplevet det?VhSteffen
Jeg har en Sonos 5, en beam og en Play:1.Sonos 5 og Beam er i stuen og Play:1 på et værelse. Efter jeg har forsøgt at opgradere til S2 kan jeg så konstatere at jeg ikke kan styre begge højttalere i stuen.Derfor er jeg gået tilbage til S1 men nu står både Beam og Play:1 som inkompatibel, hvilket er et problem da jeg ofte bruger Beam sammen med Sonos5 når jeg bare spiller musik.Jeg har prøvet at køre en update på højttaleren men den melder fejl og jeg kan heller ikke få lov til at fjerne enhederne.Hvordan slipper jeg ud af den? Jeg vil gerne bare bruge S1 men som det står nu kan jeg ikke gøre det
Hjælp, jeg kan ikke få kontakt til mine Sonos højtalere fra min IPad! Virker fint fra 2 IPhones? Problemet kom efter opgradering til nyeste S2 software! Har nogen ide?
Mijn Sonos 5 verbindt alleen nog maar via Ethernet en niet via WiFi. Ik heb een Boost aangeschaft in de hoop het vermoedelijke probleem, instabiel netwerk met te veel concurrent users, te verhelpen, maar helaas zonder resultaat. De overige Sonos apparaten zijn overigens wel probleemloos op het Boost netwerk aangesloten. Mijn vermoeden is dat de WiFi kaart in de 5 defect is. Ik heb een diagnose uitgevoerd met nummer: 1093768781
la app apple music de sonos, en la opción albums, este dejo de mostrar los albums que poseo, anteriormente los mostraba, estos son solo visibles en el ipad, iPhone, macbook, pero no dentro de la de la app de sonos.
Mine højtalere virker pludseligt ikke længere - jeg Får beskeden “Sonos ikke fundet på dette netværk” Jeg har forsøgt at få systemet til at lede efter mine højttaler - men får at vide, at der ikke er noget forbundet til mit netværk - der er dog kablet forbindelse, som er brugt tidligere i dag. What to do?
Jeg har opdateret til SONOS-2 på min telefon Nu vil jeg gerne kunne bruge mit windows (igen) Håber I kan hjælpe I er velkommen til at ringe på 0045 **** **** **Moderator Note: Please censor personal information.**
Sidste September introducerede vi Sonos Move, den holdbare, batteridrevne smart højtaler til både udendørs og indendørs lytning. Idag introducerer vi en ny farve for Move: Lunar White Nuancen repræsenterer måneder af forskning og testning. Det viser også en af grundstenene i Sonos oplevelsen - at alle vores produkter arbejder sammen som en del af et system, ikke kun teknisk, men også æstetisk. Hvis du ikke før har stiftet bekendtskab med Move, så kan du læse om den her og se vores blog post omkring Historien bag Move. Forudbestil idag på Sonos.com for 2.999 DKK, tilgængelig i Amerika og Kina d. 30. Juni, international tilgængelighed starter d. 7. Juli.
Tilgængelig d. 10. Juni, Sonos Sub bliver mesterligt afpudset med sin tredje generation. Vi fremhæver det samme ikoniske design og kraftige bass med opdateret intern hardware inklusiv forøget hukommelse, mere processorkraft og et nyt trådløst modul. Hør og føl forskellen med Sub, den trådløse subwoofer til dyb bass. Oplev dybere dybder og højere højder når du forbinder Sub til dit Sonos system over WiFi. Placer det prisvindende design lodret eller læg den ned og nyd ren bass uden vibration eller raslen. Ingen buzz, kun bass Sonos Sub har to kraft-udlignende højtalerenheder ved sit center for at eliminere vibration og raslen så du får en mere kraftfuld bass uden nogen forvrængning. Den har den samme store lyd som den foregående Sub, med opdateret intern hardware inklusiv forøget hukommelse, mere processorkraft og et nyt trådløst modul. De specialdesignede højtalerenheder overtager de laveste frekvenser for en Sonos højtaler eller hjemmebiograf setup som Sub’en er sat på, hvilket fr
Hej. Hvorfor er min Beam holdt op med at virke efter at mit Sonos er blevet opdateret? Der kommer ingen lyd og app sig at at den ikke kan finde Beam, men den kan godt slukke og tænde for tv'et. Mvh Anders
Hei, bruker den nye S2-appen men finner ikke lengre en «Pause alle rom»-knapp. Hvordan gjør jeg dette i den nye appen? Har ulik musikk i 5 rom hver morgen🙄
Nu går der rygter om at Apple vil købe Sonos https://www.techradar.com/uk/news/is-apple-about-to-buy-smart-speaker-giant-sonos
Hvad er den normale forsendelsestid på produkter bestilt på sonos.com. Jeg kan se der står 2 dage, men bestilte en Sonos Move d. 17/6 og den er endnu ikke sendt, status står som “processing” og produktet står som værende på lager.
Pratade nyss med en agent på supporten på telefon, Då jag har problem med min Connect AMP. den blinkar endast vitt och går ej att återställa.. han tittade på serienumret och som jag visste så var den från 2014 och garantin var borta. Som svar fick jag att vi kan byta ut den till ett rabatterat pris med 30% avdrag på den nya. men jag ifrågasatte vad som var felet så fick jag till svar att produkten fungerar ungefär i 6 till 10år sen så fungerar den inte!!!! Är inte det konstigt att en produkt som man köpt ska sluta fungera efter en viss tid?! fruktansvärt besviken är jag just nu.
Tilgængelig d. 10. Juni, Sonos Arc er vores premium smart soundbar til TV, film, musik, spil og mere. Arc bringer en genial surround lyd i 3D, sammen med fyldig musik, elegant design og indbygget stemmestyring. Oplev udsendelser, film og spil med den præcise og indlevende lyd fra Dolby Atmos og nyd fantastiske lydoplevelser gennem streaming, podcasts og lydbøger. Extraordinær lyd møder elegant design Elleve højtydende højtalerenheder, inklusiv specielle elliptiske woofere og præcist vinklede side-tweeters producere et højdetaljeret lydbillede og imponerende bass til hjemmebiograf og musik streaming. Arc’s opad-affyrende højtalerenheder skaber en fler-dimensional lydscene der bevæger sig omkring dig, gengiver hver visken og eksplosion med dramatisk klarhed, detalje og dybe. Med sin aflange form, bløde profil og sømløse facade er Arc diskret på væggen eller under TV’et uden at trække fokus. Når den er monteret på vægbeslag finder en magnetisk sensor orientereringen og justere smart
Den næste generation af Sonos software er nu tilgængelig. Sonos S2 er en ny app og et nyt operativsystem for kompatible enheder, som med sig bringer support for højere lyd opløsning, gemte grupper, support for nye Sonos produkter og mere. Lær mere om Sonos S2 app på vores S2 hjemmeside. S2 egenskaber Support for de nyeste Sonos produkter Den nye Sonos Arc, Sonos Five og Sonos Sub vil kræve Sonos S2 app. Disse nye afspillere er ikke supporteret af Sonos S1 Controllere. Gemte Grupper Den nye S2 app kan gemme grupper af rum for at skabe grupper der kan tilgås hurtigt og nemt. Når en gruppe er skabt så kan du vælge den for at starte med at spille musik og afspillerne i den vil automatisk gruppere sig. Høj Opløselig Lyd Med S2 har Sonos højtalere nu support for højopløselige lydsignaler, 24-bit, 44.1/48kHz ved brugen af FLAC/ALAC. Denne support er til lokale musikbiblioteker der er delt fra computere eller netværksharddiske. Vi har opdateret vores artikel om hvilke formater
Hvad skal man gøre for at få stemmestyringen til at virke med Spotify, vil ikke starte op. Siger at sonos ikke til genlig arne
Hej, Fungerar Sonos helt problemfritt hela tiden för någon? Jag har haft produkter från Sonos i många år nu och det har aldrig någonsin fungerat felfritt i mer än ett par dagar. Hur kan en så här dyr produkt aldrig någonsin fungera felfritt? Istället för att ni satsar på nya modeller så lägg de pengarna på att få skiten ni säljer idag att fungera utan massa problem hela tiden. Så jag undrar om det finns någon på hela planeten som har en högtalare från Sonos som aldrig har haft problem? Ni får jättegärna berätta hur man åtgärdar problemen i så fall. Tack på förhand. Niclas
Tilgængelig d. 10. Juni, Sonos Five er vores kraftigste højtaler til musik og andet i high fidelity lyd. Nyd sømløs kontrol med den nye Sonos app, Apple Airplay 2, Musik tjenesters apps og meget mere. Studie Kvalitets Lyd Sonos Five leverer den samme geniale lyd som Play:5, med opdateret hardware som forøget hukommelse, mere processorkraft og et nyt wifi modul. Seks D-klasse forstærkere er perfekt indstillet til Five’s akustiske arkitektur for at drive de tre tweeters og tre mid-woofers. De specialdesignede woofers leverer en fyldig bass mens den forseglede arkitektur eliminere rumklang og ekko. Dette sikrer en tro gengivelse af vokale frekvenser sammen med en fyldig bass uden forvrængning, selv ved høj volumen. En centralt placeret tweeter og to præcist vinklede side-tweetere skaber en skarp høj-frekvens lydgengivelse. Alt dette skaber en bred lydscene der fordeler lyden til venstre, til højre og lige ud fra en kompakt højtaler. Du kan forøge oplevelsen ved at tilføje endnu
Man skal åbenbart have en udvidet ingeniør uddannelse, for at få et sonos system til at virke ordentligt😡 Har ikke hørt andet end det skulle være det nemmeste i verden at sætte et sonos system op!!! Det er da det i skriver alle steder, Men så det heller ikke nemmere😕 Jeg har Haft en beam og en one de sidste par måneder, og har stadig fået det til at virke ordentligt, og det ryger snart ud over altanen, også må jeg købe et mærke som er nemmere at have med at gøre. Selvom hele systemet er på samme netværk, så kan det ikke snakke sammen, jeg er håndværker og ikke helt fatsvag med elektronik, bevares jeg har stadig en masse at lære😊 men det her system er ikke intuitivt og nemt at have med at gøre.
Hejsa, jeg har lige købt en AMP og tilsluttet denne til nyt Samsung TV via HDMI (ARC). Virkelig super lyd - og min eneste anke er, at der ikke længere er nogen volumen indikator på TV’et når der skrues op eller ned for volumen. Der vises kun et + eller et - tegn Det er måske “old style” men jeg kan godt lide at der står et tal der indikerer volumen På forhånd tak
Vi er stolte over at kunne annoncere søsættelsen af Sonos Radio, den bedste radio oplevelse på Sonos. Dette er en gratis, reklame-støttet radio tjeneste der er tilgængelig for Sonos brugere, som tilbyder et bredt sortiment af musik, nyheder, direkte sport og mere. Sonos Radio forbinder dig med radiostationer fra hele verden, med over 60.000 radio stationer samlet via en letanvendelig brugerflade. Du kan også bruge Sonos Radio til at tilgå radio tjenester fra vores samarbejdspartnere, som iHeartradio i Nord America, med flere på vej. Sonos Radio indeholder eksklusive Sonos Stationer, 30 genre-baserede stationer udvalgt med basis i den musik vores brugere lytter mest til. Hurtig adgang til musik med stationer designet til gøremål i hjemmet, som at gøre sig klar om morgenen, slappe af, arbejde hjemmefra, madlavning og mere. Udsendt fra vores Sonos Store i New York City er Sonos Sound System dit sted for nye musikoplevelser og inspirerende lyd. Du kan finde Sound System sammen med vo
Jeg får fejlmeddelelse når jeg forsøger at tilkoble GA til mit Sonos system. Vælger ‘Tilføj en tjeneste’ Vælger ‘Google Assistant’ Vælger ‘Tilføj til Sonos’ Vælger min Sonos Beam Trykker ‘Tilføj Google Assistant’ Trykker ‘Gå til GA-appen’ GA appen åbner og jeg trykker ‘Næste’ i ‘Knyt Assistent til din Sonos-enhed’ Så skriver den ‘Lige et øjeblik, dette kan tage et par minutter’, og efter 2 minutter skriver den ‘Der opstod en fejl’. Har også forsøgt at tilkoble via GA appen. Når jeg tilføjer Sonos siger den at Sonos er tilkoblet, loader et minut og siger derefter ‘fejl - prøv igen’. Jeg har på et tidligere netværk haft Beam på GA, men alt er reset to factory og tilkoblet det nye netværk. Har to One og en Beam jeg vil have GA aktiveret på - hvad går jeg?
Hvis du lytter til DRs radiokanaler gennem TuneIn eller bruger dem gennem TuneIn til alarmer på Sonos, så er denne tråd vigtig læsning for dig. [b]Vi har hørt fra kunder der melder at de oplever udfald når de afspiller DR gennem TuneIn.[/b] F.eks. ved at den begynder afspilning ifølge Sonos App, men der kommer ingenting ud af højtaleren. Og f.eks. at de ikke bliver vækket af deres alarm grundet det samme problem, eller hører Sonos Chime i stedet for stationen der skulle vække dem. Dette er et kendt problem der ligger udenfor både Sonos og TuneIns kontrol. DRs kanaler kommer ikke ordentligt over til TuneIn og derfor ikke ordentligt videre igennem systemet. [i]DR har, da disse problemer startede, valgt at starte deres egen musiktjeneste op så du nu kan nyde deres radiostationer og podcast direkte fra DR uden at skulle bruge TuneIn.[/i] [b]De har oprettet en tjeneste der gratis kan tilføjes på Sonos som hedder "DR Radio"[/b] [img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/sonos-en/attachment/f
Hvad har jeg misset, når min one gen2 ikke kan spille uden at være tilsluttet ledning og strøm? Jeg har lige købt den og den har været opladet i 5 timer, men slukker helt når jeg vil bruge den uden strøm.
Already have an account? Login
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.