Answered

Afspille lokal musik fra Android

  • 12 June 2023
  • 1 reply
  • 75 views

Hvordan afspilles lokal musik fra Android på Symfonisk (der ikke har Bluetooth)?? Jeg har forsøgt upload til YouTube Music som også lykkedes midlertidigt, men det tog evigheder at skabe en playliste, da Sonos kun godtog manuel tilføjelse af hvert eneste album enkeltvis. Efter en periode forsvandt mit musik først lokalt fra Android (f... heldigt at jeg har backup!) og efterfølgende fra YouTube Music uploads. Har nærmest givet op og det virker som bevidst nudging mod streaming tjenester.

icon

Best answer by Gert_4 13 June 2023, 14:54

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 3
Badge +5

Nu bruger jeg ikke selv Android, men det er åbenbart en ændring, der har sammenhæng med app opdateringer fra både Sonos og Android

Denne funktion forsvandt forøvrigt fra Apple produkter, for lang tid side.

Jeg har her linket til en lang tråd hvor dette diskuteres.

Det er muligvis en mulighed, at downloade din musik til et billig usb stik og isætte den i din routers usb stik, og så afspille din musik herfra, men det kræver at din router giver tilladelse til denne funktion.

Link:

https://en.community.sonos.com/product-updates/on-this-device-for-android-controller-no-longer-supported-6882524