Answered

yousee musik

  • 30 November 2021
  • 6 replies
  • 643 views

Badge

Hej.

jeg bøvler med YouSee musik i Sonos app på min iphone xs. Sker næsten hele tiden at jeg ikke kan afspille musik, og får denne besked som kan ses på billedet . Og virker først igen når både app er geninstalleret og iphone genstartet.

Alt et opdateret, app er geninstalleret, YouSee kontaktet og har forsøgt genstart af systemet. Når jeg oplever problemet kan jeg heller ikke søge på opdateringer til Sonos system i app, men får en fejlkode  1102.

Det er det samme på min kones iphone 12 pro. Og vi kører med hver vores konto til YouSee.

Det virker på min Ipad uden problemer. 
 

 

 

icon

Best answer by Dumpo 5 December 2021, 12:09

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

6 replies

Det fremgår ikke helt klart af dit indlæg, men det faktum, at iPad'en fungerer okay, får mig til at spekulere på, om du bruger en form for arbejds-/sikkerhedssoftware på dine mobiler... firewall, VPN måske?  ..eller mine tanker er, at det kan være Apple iOS 'MAC Address Spoofing'-funktionen kaldet 'Privat Address', der forårsager dig problemerne og har kompatibilitetsproblemer med din router - du kan prøve at slukke for den funktion, som er en vippekontakt i  din mobilenhed Indstillinger for egenskaber for trådløst netværk - du burde være i stand til at Google den funktion alligevel for at lære mere og for at se, hvordan du slukker den, det er alligevel unødvendigt på hjemmenetværk.

Badge

Hej Ken.

 

tak for svar. Jeg har også forsøgt med at frakoble privat adresse på iphone. Og det hjalp ikke. 

Badge

Hej Ken.

 

tak for svar. Jeg har også forsøgt med at frakoble privat adresse på iphone. Og det hjalp ikke. 

Og der er heller ikke nogen vpn eller arbejds relateret ting som skulle påvirke.

Jeg kender ikke svaret på dette, da din iPad fungerer okay.  Det er måske bedst at indsende en diagnostisk rapport fra enheden og derefter chatte/kontakte Sonos Support via dette LINK

Badge

Det fremgår ikke helt klart af dit indlæg, men det faktum, at iPad'en fungerer okay, får mig til at spekulere på, om du bruger en form for arbejds-/sikkerhedssoftware på dine mobiler... firewall, VPN måske?  ..eller mine tanker er, at det kan være Apple iOS 'MAC Address Spoofing'-funktionen kaldet 'Privat Address', der forårsager dig problemerne og har kompatibilitetsproblemer med din router - du kan prøve at slukke for den funktion, som er en vippekontakt i  din mobilenhed Indstillinger for egenskaber for trådløst netværk - du burde være i stand til at Google den funktion alligevel for at lære mere og for at se, hvordan du slukker den, det er alligevel unødvendigt på hjemmenetværk.


 

Hej igen Ken

Du havde ret, det var privacy settings. Man skal slå det fra i iCloud indstillinger. Jeg troede at det var nok at slå det fra i wifi indstillinger. 
Nu virker min musik tjeneste igen. God jul. Og tak for hjælpen. :-) .

 

 

 

 

Godt du fik ordnet det.  Glædelig jul til dig også.👍