Answered

sonos radio sovelyde

  • 26 January 2023
  • 6 replies
  • 56 views

Hej 

har lige fået mail om nye Sonos radio kanaler i en gruppe sovelyde men to af dem Ocean sounds og Forest sounds er ikke i gruppen. Har spurgt support som heller ikke kan finde dem. Er der nogen som ved hvor jeg kan finde dem eller om de bare ikke er kommet ind i app’en endnu?

icon

Best answer by Mike R. H. 30 January 2023, 12:02

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

6 replies

Nej, jeg ser ikke disse Sonos-søvnstationer her - måske er e-mailen sendt ved en fejl, eller er det noget, vi endnu mangler at se i Sonos-appen.  Ikke der i øjeblikket dog i min app

Egentlig lidt rart og høre det ikke bare er mig som ikke kunne finde dem. Tak 😊

Userlevel 5
Badge +11

Hej @Joe3060 og velkommen til communitiet.
Det er helt rigtigt at både dig og @Ken_Griffiths ikke kan se de stationer.
Vores Radio hold kom ved en fejl til at sende den mail ud til alle brugere. Stationerne er eksklusivt til Sonos Radio HD, som forklare hvorfor i ikke kan se dem, da HD ikke er tilgængeligt i Danmark.

Hejsa

Det giver lidt mening men ikke helt. I mailen er Ocean Sounds ikke anført med HD så den burde vi jo kunne se. Tilgengæld er Rain anført med HD men den kan jeg både se og høre. Er det fordi Sonos har skrevet forkert i mailen?

Userlevel 5
Badge +11

Hej @Joe3060 

Det er en fejl i mailen, da mailen kun var tiltænkt brugere af Sonos Radio HD. Ocean Sounds er en del af sektionen “Miljømæssigt” på Sonos Radio HD.
 

Hejsa og tak for den sidste info. Nu giver det mening. Så er det eneste som er tilbage følelsen af at jeg da også gerne ville kunne tage HD kanaler. 😊 men vi kan da håbe de kommer på et tidspunkt til os også. 😊