Answered

Gruppe funktion fungerer ikke

  • 27 October 2021
  • 9 replies
  • 176 views

Hej
Vi har 2 stk. Sonos One (2. gen) + Sonos Connect Amp. Jeg kan ikke få dem til at spille samtidigt.

Meget tit sidder jeg og bokser frem og tilbage, slukker enhederne, tænder igen og så er den der pludselig.

Her er en situation:

På Sonos One (1) og på Connect Amp spiller f.eks P5. Hvis jeg nu gerne vil tilføje Sonos One (2), så tager jeg min iphone og starter Sonos (2) app’en og trykker jeg på det lille symbol - kvadrat med en pil opad i bunden - og så kan jeg vælge Sonos One (2), og kan sætte hak ved den. Så trykker jeg på “udført” og - så sker der ikke et hak!
Hvad kan der være galt?

Vh Stig Christensen

icon

Best answer by Musicmind 29 October 2021, 20:59

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

9 replies

Userlevel 7

Testa att koppla ur One och Connect:Amp från strömmen i ett par minuter och starta om routern och telefonen.

Hej

Jeg gjorde som du foreslog. Det virker slet ikke. Det er næsten umuligt at få de tre enheder til at spille sammen, selvom de er i den samme gruppe!

Mangler virkelig en løsning.

Vh Stig

Userlevel 7

Kan du koppla en av dina Sonos-enheter direkt till din router med en Ethernet-kabel?

Jeg kan koble den til midlertidig, men ikke permanent.

Userlevel 7

Anslut den tillfälligt bara för att testa och se om det gör någon skillnad.

Ok, prøver i morgen!

Tak!

Hej Stig,

Er dit wifi baseret på mesh/satelitter/flere access points? Lyder som om dine Sonos enheder ikke kan “se” hinanden på netværket. Somme tider kan dét give problemer for Sonos.

Håber tippet fra @GuitarSuperstar kan hjælpe, for hvis du kabler en af dine Sonos, dannes der et SonosNet. Hvis det hjælper, kan du overveje en Boost

Hej Claus

Ja jeg har to access points og det er meget muligt, at den ene Sonos One kører på access point 2 og de to andre på access point 1.

Jeg har nu fulgt instruktionen på denne side: https://support.sonos.com/s/article/3209?language=da

Jeg har opdateret netværket for alle enhederne og jeg TROR det virker!

Tak for al hjælpen!

Nå, det virkede ikke.

Har slettet hele systemet og sat et nyt op, nu virker det.