Google Assistant forsvinder

  • 4 April 2021
  • 0 replies
  • 127 views

Jeg har netop tilføjet en Sonos One til Sonos samlingen, men dog ikke uden problemer i forhold til Google Assistant. Jeg får tilsluttet Google Assistant uden problemer og kan spørge hende om hvad klokken er, om hun vil tænde lyset osv. uden problemer. Men når jeg begynder, at spørge om hun vil afspille musik (Spotify) eller DR P3, så siger den “Beklager. Det lader til, at Køkken 2 ikke er tilgængelig.” og så bliver Google Assistant fjernet inde i Sonos appen, så jeg skal starte forfra med konfigurationen. Men når jeg spørg om hun vil afspille The Voice, så afspiller den uden problemer. Jeg kan ikke helt få det til at give mening. Og jeg har forsøgt, at afspille musik (Spotify) og DR P3 rigtig mange gange nu, og den fjerner Google Assistant hver gang. 

Jeg har haft andre Sonos enheder tilknyttet Google inden (produkter uden stemmestyring). Jeg har forsøgt, at slette alle Sonos enheder fra Google Home og så starte forfra med, at tilføje systemet inde fra Sonos app’en. Men det har ikke gjort en forskel. 

Jeg har indsendt diagnostik til support: 447976411


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.