Answered

dr4 problem gælder både alarm og afspilning

  • 16 January 2023
  • 8 replies
  • 181 views

Badge
  • Contributor I
  • 3 replies

hej

jeg kan se at jeg ikke er eneste med P4 problem, dette gælder alm afspilning og alarm.

alle andre dr programmer fungerer det er kun P4 der giver problemer.

tunin slettet og geninstalleret fungerer stadigvæk ikke, problemet har været on off over de sidste 

par måneder, men nu virker det så slet ikke.

icon

Best answer by Gert_4 16 January 2023, 07:54

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

8 replies

Userlevel 3
Badge +5

Nu bruger jeg ikke Tune In til lokalradio så jeg har ikke oplevet problemet.

Men jeg foreslår at du installere DR LYD appen, så vil du også have tilgang til hele DRs podcast arkiv.

Samt ikke mindst at lydkvaliteten på DR LYD er MEGET bedre end når du bruger Tune In, (meget højre streaming hastighed).

Vil også anbefale at du installere Radioplayer appen, her får du alle lokalradioer, samt også DR i en meget bedre kvalitet end via Tune In og Sonos radio.

Badge

hvor finder jeg den dr lyd app der omtales, den kan ikke tilgået eller findes i sonos godkendte apps

den har tidligere været nævnt i en tråd men det var tilbage i 2019

Userlevel 2
Badge +3

Den burde være at finde hvor du kan tilføje andre tjenester til Sonos:

 

Userlevel 3
Badge +5

Under Tjenester og Stemmer - > Tilføj Tjenester, hvis at du ikke kan se DR LYD, så er dit Sonos system måske indstillet til ikke at være i Danmark.

 

Badge

nope spøjst, den vises ikke

 

Userlevel 3
Badge +5

Hvad med YouSee musik og andre danske apps, hvis at de heller ikke er på dit system, så er dit Sonos sikkert ikke indstillet / registreret til at være placeret i Danmark.

Badge

nope de vises ikke, men min bruger på sonos.com er dansk det er checket

 

Userlevel 3
Badge +5

Så er der selvfølgelig den mulighed, at du bruger en VPN forbindelse på din router, for at sikre din anonymitet på nettet, hvis at dette er tilfældet, så kan dit Sonos sikkert heller ikke se, at det står i Danmark.