Question

Connect Amp er tilsluttet, men kan ikke afspille

  • 22 August 2022
  • 1 reply
  • 41 views

Userlevel 2

Hej,

Jeg har et Sonos system bestående af:

4 stk. connect amp_gen1 (1 stk. med kabel og resten trådløs)

2 stk. one

1 stk. move

Mit problem er at den ene connect amp ikke længere kan afspille musik. Jeg kan se den i mit system, men kan ikke tilføje sange eller afspille radio eller noget. Fejlbeskeden er noget i stil med “Kan ikke oprette forbindelse til Sonos”.

Jeg har forsøgt: at

  1. flytte enheden tættere på den kablede “hoved-enhed”
  2. sætte et netkabel direkte i forstærkeren
  3. nulstille enheden til fabriksindstillinger og nu kan jeg ikke tilføje den igen

Kan man fejlsøge på sådan en enhed og evt. reparere den eller kan det ikke betale sig?

Den er ca. 10 år gammel og jeg vil tro der er noget der er defekt inde i enheden.

Mvh. Morten


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Prøv opsætningen med Connect:Amp kablet direkte til din router og se om opsætningen så virker, hvis ikke ville jeg starte med at kontakte Sonos Support og se om de kan hjælpe.  åh og ja, du kan finde nogle tredjepartsreparatører til Sonos-produkter ved at søge online, men nogle gange kan det være billigere at købe et nyt eller brugt produkt i stedet for at erstatte det.  Du kan endda være i stand til at drage fordel af Sonos-bytteordningen og få rabat på deres nyere Amp.  Her er et link til at kontakte Sonos Support (hvis påkrævet):

Sonos Support