Answered

SOnons coupe la fin des morceaux deezer

  • 20 April 2024
  • 1 reply
  • 11 views

Bonjour,

Cela n’est pas la première fois que je le signale  et votre indifférence est vraiment insupportable.

Le systéme Sonos coupe systématiquement la fin des morceaux écouté depuis Deezer.

je n’ai aucune coupure en début , aucune saccades, il ne s’agit pas de coupure wifi je suis en RJ45,  Ce sont juste les 10 dernières secondes de chaque morceaux qui sont coupées et juste après la coupupe le titre suivant commence. C’est insuportable

 

Je vous arrête tout de suite avec vos réponses toutes faites, CE N’EST PAS un problème de connexion que ce soit bien claire !! donc remuez-vous et trouvez nous une solution !

Vos équipements coutent tres chère la moindre des chose serait de nous aider et de nous proposer une solution.

salutations

franck

 

Moderator edit: Translation by Google Translate:

 

Good morning,

This is not the first time I have pointed this out and your indifference is truly unbearable.

The Sonos system systematically cuts the end of songs listened to from Deezer.

I have no cut at the beginning, no jerks, it is not a wifi cut I am on RJ45, It is just the last 10 seconds of each song which are cut and just after the cut the next title begins. It's unbearable

I’ll stop you right away with your ready-made answers, IT’S NOT a connection problem, let’s make that clear!! So get moving and find us a solution!

Your equipment is very expensive, the least you could do would be to help us and offer us a solution.

greetings

frank

icon

Best answer by Corry P 22 April 2024, 13:06

View original

1 reply

Userlevel 7
Badge +18

Hi @alfonsi franck 

Welcome to the Sonos Community!

I’m sorry to hear of the issue you are having playing your tracks via Deezer and Sonos - it certainly sounds annoying and is not at all the experience we want for you.

I agree with you - with an ethernet connection and the same issue repeatedly happening with each track, it’s unlikely to be a connection issue.

I recommend you get in touch with our technical support team who have tools at their disposal that will allow them to give you advice specific to your Sonos system and what it reports - this information will be vital to finding a resolution for you.

I hope this helps.

 

Google Translate:

 

Bienvenue dans la communauté Sonos !
Je suis désolé d'apprendre le problème que vous rencontrez lors de la lecture de vos morceaux via Deezer et Sonos. Cela semble certainement ennuyeux et ce n'est pas du tout l'expérience que nous souhaitons pour vous.

Je suis d'accord avec vous : avec une connexion Ethernet et le même problème qui se produit à plusieurs reprises avec chaque piste, il est peu probable qu'il s'agisse d'un problème de connexion.

Je vous recommande de contacter notre équipe d'assistance technique qui dispose d'outils qui lui permettront de vous donner des conseils spécifiques à votre système Sonos et à ce qu'il rapporte - ces informations seront essentielles pour trouver une solution pour vous.

J'espère que ça aide.

Reply