Bonjour. Est-ce que quelqu’un est déjà passé par le site isonatec.com pour faire réparer un produit sonos ? Merci de vos avis.
Hello. Has anyone already use the website isonatec.com to repair a sonos speaker ? Thanks for your opinion….
Bonjour. Est-ce que quelqu’un est déjà passé par le site isonatec.com pour faire réparer un produit sonos ? Merci de vos avis.
Hello. Has anyone already use the website isonatec.com to repair a sonos speaker ? Thanks for your opinion….
Hi
Welcome to the Sonos Community!
I’m replying here to get your topic back on to the list of those with recent activity - perhaps someone who has experience with that website will see and reply.
Google translate:
Bienvenue dans la communauté Sonos !
Je réponds ici pour réinscrire votre sujet dans la liste de ceux qui ont eu une activité récente. Peut-être que quelqu'un qui a de l'expérience avec ce site Web le verra et y répondra.
Hi
Yes, i got my Playbar repaired. The service was good. Easy communication and after 1.5 weeks I got it back working.
J’ai fais réparer le port optique de ma playbar sans souci en 15jours. service au top
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.