Question

Sonos i garagen afbrydder musikke i køkkenet.

  • 20 June 2023
  • 1 reply
  • 46 views

Jeg har 1 sonos one i køkkenet med Google assitent stemme styring og Spotify konto tilknyttet, som virker perfekt. Jeg lige købt endnu en sonos one til garagen. Hvordan får jeg konfigurer den i garagen så den ikke stopper musikken i køkkenet? 


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 3
Badge +5

Du skriver ikke om dit problem kun omfatte Spotify, men hvis det er tilfældet, så er her, hvad jeg finder, når jeg søger på Spotify og flere samtidige afspilninger, så dit problem skyldes nok en begrænsning hos Spotify.

Ellers kan du jo indstille de 2 højtalere til at være en gruppe.

Kan man afspille Spotify på flere enheder?

Nej. Spotify understøtter ikke afspilning på flere enheder på samme tid med den samme Spotify-konto.

Kan man godt være 2 på samme Spotify?

Deler vi én konto, eller får vi hver vores? Hvert familiemedlem, der inviteres til Premium Family, får sin egen Premium-konto, så I kan afspille jeres egen musik hver for sig, når det passer jer. I er ikke nødt til at bruge hinandens loginoplysninger eller at planlægge, hvornår I hver især kan bruge Spotify.