Answered

Ny Radio 4 på Sonos

  • 5 November 2019
  • 8 replies
  • 3979 views

Hej.

Er jeg den eneste Sonos bruger, der endnu ikke har kunnet finde den nye Radio 4 som kanal til brug i Sonos?

icon

Best answer by Frederik H. 14 November 2019, 13:42

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

8 replies

Userlevel 1
Badge +5

Hej Per,

Du er ikke den eneste.

Radio4 er endnu ikke at finde på tjenester som TuneIn eller myTunerRadio.

Og desværre har de ikke et direkte link til deres stream så den kan tilføjes manuelt.

Den sidste melding fra dem er at det aktuelt ikke er muligt at høre Radio4 via streaming udenfor deres app eller website.

Det skulle gerne være et spørgsmål om dage, ikke uger, før dette bliver muligt. Præcis hvornår ved kun Radio4.

Userlevel 1
Badge +5

OPDATERING!

Radio4 kan nu tilføjes manuelt i Sonos og findes under myTunerradio tjenesten.

Hvis du ønsker at tilføje stationen manuelt skal du benytte nedenstående link guiden du finder HER

http://netradio.radio4.dk/radio4.aac

 

Du kan også tilføje tjenesten myTuner Radio til dit Sonos og derefter lave en søgning på denne efter stationen “Radio4” hvorefter du kan finde den blandt søgeresultaterne. Lytter du ofte til den så kan du gemme den som en Sonos-favorit så den efterfølgende vil være nem at finde under “mit sonos”.

Jeg har føjet mytunerradio til min Sonos.

Der er masser af stationer, der dukker op når jeg søger radio4. Hvilken er den rigtige?

 

 

Jeg har nu søgt i Mytunerradio udelukkende og finder slet ikke radio4.

 

Userlevel 1
Badge +5

Hej Larschen,

Du kan finde den ved at søge på “radio4”, den har logoet du kan se på billedet nedenfor på myTuner Radio.

 

Med venlig hilsen

Frederik Holmgren

 

Sonos Customer Care

Technical Support Engineer

Userlevel 2
Badge +3

Radio 4 har i flere omgange bekræftet overfor mig, at de ikke gør deres podcasts tilgængelige og generelt er de ikke meget for at supportere noget udenfor deres eget website og app. Det er rigtig trist, men det lader til at være en holdning de er lidt alene om?

Userlevel 1
Badge +5

Det er vigtigt at sige at denne tråd ganske rigtigt kun omhandler Radio4 stationen, ikke podcasts.

 

Med venlig hilsen

Frederik H.

 

Sonos Customer Care

Technical Support Engineer

Confirmed. Har tilføjet “myTuner Radio” og fandt derefter let “radio4” - det var den eneste radiokanal der dukkede op. 

Jeg startede også med TuneIn og kunne ikke finde hverken hat og briller der.

@Frederik H. Takker