Skip to main content
Question

Manglende forbindelse til YouSee Play fre den nye App

  • 23 May 2024
  • 1 reply
  • 199 views

Jeg nåede desværre at skifte til den nye app, inden at jeg vidste at den ikke dur med YouSee Play.

Jeg bad derfor min kone om ikke at opdatere, for så var der da mulighed for at bruge YouSee Play som vi betaler for.

Men så kommer der et nyt problem, min kones SONOS app forlanger at der er en højttaler der skal opdateres. Hvis hun gør som appen siger, er det ikke højttaleren det bliver opdateret men selve appen. (Jeg har ikke nogen fejl på samme højttaler). Og så er vi jo lige vidt. Jeg vil gene at i foretager jer noget i denne sag og der bliver gjort noget ved den nye app, så vi har mulighed for at lytte på musik fra YouSee. Det kan jo ikke passe, at  sådan et dyrt system ikke kan bruges optimalt og slet ikke, at jeg skal til at betale for endnu en musik tjeneste, som måske heller ikke kan virke.

Med venlig hilsen Bo

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Jeg har præcis samme problem - og har haft det i noget tid. Det er sgu frustrerende, så kritisk en del ikke fungerer korrekt!