Answered

impossible de réinitialiser Move 2 / unable to reset Move 2

  • 12 March 2024
  • 1 reply
  • 27 views

J’essaie de réinitialiser mon speaker Move 2: j’éteins le speaker, je le rallume, j’appuie sur Bluetooth et la lumière blanche clignote mais ne change pas au rouge… Elle continue de clignoter blanche. Pourquoi ča ne fonctionne pas? Est-ce que j’ai manqué une étape? 

 

Moderator edit:
Google Translate-

 

I'm trying to reset my Move 2 speaker: I turn the speaker off, turn it back on, press Bluetooth and the white light flashes but doesn't change to red... It keeps flashing white. Why doesn't it work? Did I miss a step?

icon

Best answer by Corry P 13 March 2024, 09:51

View original

1 reply

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Chantal23 

Welcome to the Sonos Community!

In order to reset your Move 2, please follow the steps given on our Factory reset your Sonos product help page. Make sure to hold the button as the device turns on.

However, you should only be resetting your Move 2 if you intend to sell it - otherwise, I recommend you get in touch with our technical support team who have tools at their disposal that will allow them to give you advice specific to your Sonos system and what it reports. I recommend doing this before resetting it, as resetting it will clear the logs of whatever was going wrong.

I hope this helps.

 

Google Translate:

Bienvenue dans la communauté Sonos !

Afin de réinitialiser votre Move 2, veuillez suivre les étapes indiquées sur notre page d'aide Réinitialiser votre produit Sonos aux paramètres d'usine. Assurez-vous de maintenir le bouton enfoncé pendant que l'appareil s'allume.

Cependant, vous ne devez réinitialiser votre Move 2 que si vous comptez le vendre. Dans le cas contraire, je vous recommande de contacter notre équipe d'assistance technique qui dispose d'outils qui lui permettront de vous donner des conseils spécifiques à votre système Sonos et ce qu'il rapporte. Je vous recommande de le faire avant de le réinitialiser, car cela effacera les journaux de tout ce qui ne va pas.

J'espère que ça aide.

Reply