Skip to main content
Question

Ik kan mijn Sonos Move niet updaten? Ik krijg telkens de melding: er is iets misgegaan.

  • 18 July 2024
  • 3 replies
  • 26 views

Ik kan mijn speaker Sonos Move niet updaten? Alles gaat goed, tot hij op het laatste van de installatie vraagd om mijn product te updaten. Daar loopt het telkens mis en krijg ik de melding er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw! Hoe kom ik hier doorheen? 

 

Moderator Edit: Google Translate-

 

I cannot update my Sonos Move speaker? Everything goes well, until at the end of the installation he asks to update my product. Things always go wrong there and I get the message that something went wrong. Try again later! How do I get through this?

3 replies

I have the exact same problem. Sonos move 1 arrived 3 hours ago. Downloading the app, creating the account went fine. But I can not use the sonos because of the same message. What to do?

Als ik het wist? Wij hebben hier al met 7 personen geprobeerd, en met 4 verschilende smartmhones maar niets helpt. Ik probeer iedere dag, maar tot nu toe tevergeefs???? Ik hoop dat Sonos dit probleem snel kan oplossen want wij zijn beperkt in tijd omdat de Sonos in onze vakangiewoning zou gebruikt worden. 

ik heb de klantendienst gebeld. je moet op een laptop/pc zitten die hetzelfde is als je sonos, dan moet je onderstaande link downloaden en installeren

https://support.sonos.com/nl-be/downloads

 

dan kan je je toestel zoeken en updaten via de laptop, dan zou het normaal gezien moeten werken, indien niet dan even naar de klantendienst bellen en zij helpen je wel verder dan.

 

succes

 

 

Reply