Hallo allemaal,
Een tijdje geleden is mijn sonos one sl kapot gegaan. Deze was maar 5 jaar oud wat ik vrij jong vond maar goed ik beschouw het als pech. Ik heb toen een nieuwe sonos era 100 aangeschaft zodat mijn systeem van een sonos one sl en een beam weer surround te maken. Alleen nu probeer ik deze weer bij mij systeem te voegen alleen ik krijg deze boxen voor geen mogelijkheid bij elkaar. Kan het zo zijn dat de era 100 niet te combineren valt mijn beam en one?
Zo ja. Is het dan de bedoeling dat ik elke box weer moet resetten naar fabrieksinstelling of moet ik het in de app omgooien?
Groetjes bauke
Moderator Note - Translation by Google:
Hello everyone,
My Sonos One SL broke down a while ago. This one was only 5 years old, which I thought was quite young, but I consider it bad luck. I then purchased a new Sonos Era 100 so that my system could be converted from a Sonos One SL and a beam to surround again. Only now I'm trying to add these to my system again, but I can't seem to get these boxes together. Is it possible that the era 100 cannot be combined with my beam and one?
If so. Am I supposed to reset each box to factory settings or do I have to change it in the app?
Greetings bauke