Skip to main content

Hoi, ik heb onlangs een Sonos5 gekocht wanneer ik die toch eens samen met de home cinema laat spelen (muziek) dan heeft de 5 een vertraging. Krijg in die weg?

Moderator Edit - Translation by Google:

Hi, I recently bought a Sonos5 and when I play it together with the home cinema (music), the 5 has a delay. Get in that way?

Hi ​@Tom Meke, welcome to the Sonos Community!

When grouping speakers there will be a 75ms delay, which you’ll notice when grouping speakers to a Soundbar playing TV audio. However this shouldn’t apply for music playback unless the audio is being sent by the TV.

I can see that your profile only lists the Sonos Five, do you have a soundbar or any other Sonos speaker? The Five wasn’t designed to be directly connected to a TV, so if you’re connecting it this way, the delay is to be expected and I would instead recommend you use one of our soundbars.

Moderator Note - Translation by Google:

Hoi ​@Tom Meke, welkom bij de Sonos Community!

Bij het groeperen van speakers is er een vertraging van 75 ms, wat je zult merken bij het groeperen van speakers op een Soundbar die tv-audio afspeelt. Dit zou echter niet van toepassing moeten zijn op het afspelen van muziek, tenzij de audio door de tv wordt verzonden.

Ik zie dat je profiel alleen de Sonos Five vermeldt. Heb je een soundbar of een andere Sonos-speaker? De Five is niet ontworpen om rechtstreeks op een tv te worden aangesloten, dus als je hem op deze manier aansluit, is de vertraging te verwachten en raad ik je aan om in plaats daarvan een van onze soundbars te gebruiken.

By the way, the Dutch language community is over here: https://nl.community.sonos.com

Hoi, alvast bedankt.  Ik heb idd een arc met 2 sonos One SL, met een sub.  De five staat apart in de app om enkel muziek te spelen via de app.

Ja, die zal dan niet synchroon lopen met de Arc bij TV-geluid.

Yes, the Five wil be out of sync which TV sound.

Reply